Oxxio (274 reacties)
Deoxxiomedewerker
3-9-2010 8:47:53
Beste Oerlemans en Miepje,
Vervelend dat u beide niet tevreden bent over de service van Oxxio. Ik wil de zaak graag voor u uitzoeken. Ik wil u vriendelijk verzoeken uw klantnummer door te geven via deoxxiomedewerker@oxxio.nl dan kan ik snel contact met u opnemen. Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Fabienne
De Oxxiomedewerker
miepje
2-9-2010 9:58:47
Wat een zakkevullers zijn het bij oxxio ben nu echt blij dat we geen klant meer bij hun zijn stelltje oplichters als je de kalntenservice belt krijg je gelijk aan de telefoon maar als je een andere keer terug belt weten ze nergens meer iets van. we zijn per 1 juli overgestapt naar essent krijgen we een afrekening van oxxio €600,00 even betalen binnen 5 dagen bel je op of het mischien in termijnen kan geven ze niet meer thuis en willen ze hun medewerking niet aan geven het is trouwens het dubbele aan wat ik voor een heel jaar moest bij betalen en dan hoger worden gezet en nog is het niet genoeg daar ben alllang blij zoals ik van andere mensen hoor over de slimme meter (die bij ons overigens ook niet geplaatst kon worden )
nee die oxxio is NIET klantvriendelijk oplichters zijn het
oerlemans
25-8-2010 10:35:42
Oxxio de feiten: In 2007 klant geworden. Hierna alsmaar ellende.De slimme meter werkte niet naar behoren. na 2 pogingen door monteurs geen resultaat. De derde monteur loste het probleem op gelukkig,na aandringen van mezelf.Hierna werden er toch schattingen gedaan op de eindafrekeningen zowel gas en stroom. veelste hoge schattingen waardoor ik honderden euro bij moest betalen. Klantenservice gebeld maar belooft een hoop maar in praktijk een heel ander verhaal. Dus als mijn contract afgelopen is, ga ik gelijk over naar een betere leverancier!
Wel 1 complimentje voor oxxio: het geld innen, dat doen ze wel stipt op tijd!!! Groeten:R.Oerlemans,Haarlem
Deoxxiomedewerker
26-5-2010 8:39:28
Beste Marius Biewenga,
Alleen tijdens de eerste drie maanden mag een contract kosteloos worden opgezegd (3 maanden proefperiode). Hierna brengen wij een opzegvergoeding in rekening. Dit is voor consumenten maximaal EUR 25,- per product per jaar voor de resterende looptijd van het contract, met een maximum van EUR 250,-. De regels kunt u nalezen op de site van Consuwijzer.
Indien u nog vragen heeft kunt u onder vermelding van uw klantnummer contact opnemen via deoxxiomedewerker@oxxio.nl.
Met vriendelijke groet,
Fabienne
De Oxxiomedewerker
Marius Biewenga
25-5-2010 14:53:40
Oxxio is inderdaad een boevenbende.
Ze hebben me bij het afsluiten van mijn contract KEIHARD VOORGELOGEN! Ik kon bij afsluiten het contract ieder moment kostenloos opzeggen. Maar nu wordt er 3 jaar later bij opzeggen via incasso 400 euro boete van mijn rekening gehaald!!!!!
HET ZIJN DIEVEN
Jessica
19-5-2010 13:07:45
Redactie, onderstaande vermeld u op deze site:
"Let op: onderstaande jaarkosten zijn berekend op basis van het actietarief tot het einde van de actieperiode en het nu geldende reguliere variabele tarief voor de resterende periode. Onderstaand ziet u daarom een berekend gemiddeld tarief. In de aanmeldbevestiging van de leverancier vindt u alleen het actietarief."
In de leveringsovereenkomsten voor gas en licht die ik van Oxxio ontvang staan echter de nu geldende reguliere variabele tarieven. Dit lijkt mij niet juist?!
Graag uw reactie.
Deoxxiomedewerker
13-4-2010 8:28:14
Beste oxxio-No,
Uw forumbericht van 11 april jl. maakt duidelijk dat u niet tevreden bent over de service van Oxxio. Graag zou ik de situatie voor u willen uitzoeken. Ik verzoek u daarom vriendelijk mij uw nickname en uw klant- en telefoonnummer door te geven via deoxxiomedewerker@oxxio.nl, zodat ik snel contact met u kan opnemen.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Fabienne
De Oxxiomedewerker
oxxio-NO
11-4-2010 15:34:56
ik wil iedereen waarschuwen voor de boevenpraktijken van oxxio.
KIES NIET VOOR OXXIO.......
als oxxio volgens de berekeningen als goedkoopste eruit komt kun je beter voor de op 1 na goedkoopste gaan.
oxxio krijgt van mij de KOUDE douche en er is een brief naar TROSRADAR onderweg.....ook zal ik via mijn rechtsbijstandverzering OXXIO voor het gerecht dagen........
laat je niet oplichten door oxxio
een gewaarschuwd menst telt voor 2....
dipper
4-4-2010 11:26:33
ik ben nog steeds klant van oxxio, en ik moet zeggen dat men vragen wel probeert op te lossen....en dat je ook door hun gebeld wordt als je een vraag per e-mail stelt.
het instellen van mijnoxxio heeft wel meerdere maanden geduurd....eerst kreeg ik wel 3 maal telefoontje dat men er mee bezig was, uiteindelijk heb ik het euvel zelf opgelost binnen 5 minuten.....
ik vind de klantenservice wel behulpzaam en vriendelijk
rja
1-4-2010 22:48:09
Ik ben gelukkig al meer dan 1 jaar geen klant meer van Oxxio, maar heb alleen nog een slimme meter van hen. Dit is een DOMME meter omdat je geen toegang krijgt tot de online gegevens (mijn oxxio) als je geen energie afneemt. Technisch onmogelijk zegt de helpdesk, half jaar later krijgen we een brief dat het toch wel kan, weer bellen: kan toch niet. Wel kan men de gegevens uitlezen om de jaarafrekening te maken. Je wordt gewoon bedonderd. Bovendien helpdesk die niets vastlegt. Volgende keer kun je weer alles uitleggen. Een enkele keer ben ik teruggebeld maar alleen met mededeling dat men bezig is. Zogenaamde klantvriendelijkheid maar wat heb je aan mededelingen. Je wilt oplossingen.