Wij vergelijken. Jij bespaart.
Ben Woldring
Vragen? Wij zijn vandaag bereikbaar tot 22.00 uur
Budget Energie
76% van de klanten raadt Budget Energie aan.
19% zegt Budget Energie misschien aan te raden.

Budget Energie reviews, informatie & waardering

Om je te helpen bij je keus, willen wij u zoveel mogelijk informatie over de facturatie en geleverde diensten van Budget Energie geven. Twijfel je nog? Lees dan de Budget Energie ervaringen en beoordelingen. Is Budget Energie je energieleverancier en wil je zelf een ervaring en/of beoordeling over Budget Energie plaatsen? Bij klantervaringen kun je uw ervaringen en beoordeling over Budget Energie met andere consumenten delen.

Vergelijk alle pakketten van Budget Energie
Het voordeligste actiepakket van Budget Energie!
Modelcontract stroom en gas
Jaarprijs
€ 2126,67
Aanmelden
Dit pakket kun je nog niet via ons bestellen
76%
van 266 klanten zou deze leverancier aanbevelen
19% misschien 5% niet

Klantervaringen

Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Alleen deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren en telt niet mee voor de leverancierswaardering.
3
Duurzaamheid: 4
Klachtenafhandeling: 1
Online dienstverlening: 1
Facturering: 5
Overstapproces: 5
Prijsstelling: 4
Klantenservice: 1
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
Raaijmakers 8-4-2020 - 16:57

In de Mediamarkt stond een (erg ongeïnteresseerde) medewerker van BudgetEnergie. Hij bood mij een bon van de Mediamarkt van €150,- aan als ik klant van BudgetEnergie zou worden. Ik gaf aan dat ik het pas een maand later nodig had, dus vroeg of de bon niet in de weken later hoger zou worden, waarop hij antwoordde dat deze actie alleen deze week was, dus ik ben akkoord gegaan. De verkoper heeft er niet bij verteld dat ik drie jaar eraan vast zat en wanneer ik het abonnement zou opzeggen ik een boete zou moeten betalen. Een week later kom ik in de Mediamarkt en zie ik dat de bon is verhoogd naar €200,-, hierover heb ik mailcontact gehad en kreeg helaas een standaard antwoord, op dat moment zat ik helaas al vast aan de boete van €250,- als ik mijn abonnement toen zou opzeggen... Zo misleidend!
Nu ben ik helaas genoodzaakt om mijn appartement eind april te verlaten, in oktober 2020 krijg ik pas de sleutel van de nieuwe woning (in deze tijd moet je blij zijn dat je überhaupt een nieuwe woning krijgt). Ik heb dit verhaal uitgelegd aan de medewerkers van BudgetEnergie, per telefoon en per mail. Beide: een standaard antwoord met het gevolg dat ik een boete van €200,- moet betalen.
Ik heb als oplossing nog aangegeven dat ik mijn abonnement best voort wil zetten. Ik kan er tenslotte niets aan doen dat ik genoodzaakt ben te verhuizen, maar BudgetEnergie ook niet. Maar helaas: weer geen sympathie/meedenkend vermogen.
Het is dus echt een Budget maatschappij die je als een nummer zien en niet meedenken met de klant.
SLUIT NOOIT IETS AF HIER!

  • geen
  • De klantenservice, echt heel slecht.
Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Alleen deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren en telt niet mee voor de leverancierswaardering.
1
Klachtenafhandeling: n.v.t.
Facturering: n.v.t.
Duurzaamheid: n.v.t.
Prijsstelling: 1
Overstapproces: n.v.t.
Online dienstverlening: n.v.t.
Klantenservice: n.v.t.
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
Murat karlidag 5-4-2020 - 20:26

Beste mensen,
Vandaag 5 april jl was ik bij media markt breda
Ik was bij ziggo stand. Er was tussen mij en medewerker van ziggo wat discussie.
Een medewerker van budget energie kwam zonder enig betrokkenheid zich bemoeien met mijn discussie. Medewerker van budget energie toonde erg associaal gedrag, lachtte mij uit, een erg onvriendelijk mens, die niet eens te maken had met mij. Hij daagde mij uit zo van spreek mijn baas maar aan. Ik heb eea bij media markt manager gemeld.
Ik hoop dat jullie als organisatie hier ook wat aan gaan doen.
Heel toevallig kreeg ik van andere klaNten in de winkel door dat hij altijd een arrogant, vervelend en onvriendelijk opstelt naar klanten
Graag wil ik dit ook officieel een klacht van maken.
Mensen die bij media markt breda komen
Ga geen zaken doen met budget energie

Reacties

Budget Energie Webcare 7-4-2020 - 13:37
Beste Murat Karlidag,

Dat is absoluut niet de bedoeling, onze oprechte excuses voor het ongemak. Ik wil u bedanken voor deze melding. Ik ontvang graag wat meer informatie van u. Heeft u wellicht een naam of omschrijving (uiterlijk) van deze medewerker? Op deze manier kunnen wij gepaste maatregelen nemen. Wij ontvangen uw klacht en aanvullende informatie graag via klachten@budgetenergie.nl.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare
Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Alleen deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren en telt niet mee voor de leverancierswaardering.
1
Facturering: n.v.t.
Overstapproces: 1
Online dienstverlening: n.v.t.
Prijsstelling: n.v.t.
Klachtenafhandeling: 1
Klantenservice: n.v.t.
Duurzaamheid: n.v.t.
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
Cilla Spijker 5-4-2020 - 08:28

Helaas, onbetrouwbaar gebleken. Overstap zou 2 wk duren, ik hoefde niets meer te doen. Er gebeurde niets, ondertussen zat ik vast aan 3 jr contract (geen 3 jr afgesproken) en ook nog eens 8 mnd later starten (ook niet afgesproken). (Natuurlijk had ik het contract tijdig moeten controleren maar was aan mijn aandacht onttrokken in een drukke tijd). Na telefonisch contact erkende een medewerker dat er een fout was gemaakt bij hen. Na meerdere telefoongesprekken kon dit niet worden herzien!
Ik heb per direct contract laten ontbinden, boete geaccepteerd!! Ik wil niet maandelijks worden herinnerd aan deze vorm van klantenwerving.

  • Ik heb toestemming mijn opgelegde boete in termijnen af te betalen.
  • Eerlijkheid!

Reacties

Budget Energie Webcare 7-4-2020 - 13:32
Beste Cilla Spijker,

Jammer om te lezen dat de aanmelding op deze manier is verlopen, onze excuses voor het ongemak. Na de aanmelding heeft u altijd 14 dagen wettelijke bedenktijd om het contract kosteloos te annuleren. Omdat wij u direct na de aanmelding hebben voorzien van alle informatie betreffende uw overstap, is het helaas niet meer mogelijk om uw contract kosteloos te annuleren. Uit uw bericht begrijp ik dat u hier van op de hoogte bent.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare
Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Alleen deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren en telt niet mee voor de leverancierswaardering.
3
Facturering: 6
Online dienstverlening: 1
Duurzaamheid: 1
Overstapproces: 1
Klachtenafhandeling: 1
Klantenservice: 1
Prijsstelling: 7
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
Rick van Caldenborgh 3-4-2020 - 11:03

Sinds een jaar klant bij Budget Energie.
Sinds een maand verhuisd, op een of andere manier krijgen ze het niet geregeld, blijf mails krijgen van hun waarin ik mijn meterstanden moet doorgeven terwijl deze al per mail en ook per telefoon zijn doorgegeven. Bel je hen vervolgens op zeggen ze dat het geregeld is paar uur laten krijg ik vervolgens weer een mail dat het niet is gelukt. Als ik dan opnieuw met hen bel word ik behandeld als een hond!!

Over een paar maanden kan ik boetevrij overstappen. mij zullen ze dan niet meer terug zien. wat een ramp die klantenservice

Reacties

Budget Energie Webcare 7-4-2020 - 13:20
Beste Rick van Caldenborgh,

Ik vind het jammer om te lezen dat u een vervelend gevoel heeft overgehouden aan het contact met onze klantenservice. Dit is in geen enkel geval de bedoeling, onze excuses voor het ongemak. Ik zie in mijn systeem terug dat uw contract in eerste instantie naar het onjuiste adres is verhuisd (huisnummer zonder toevoeging). Dit hebben wij ondertussen aangepast, echter zijn er daardoor meterstanden uitgevraagd van beide adressen. Wij hebben de meterstanden van uw oude adres en uw correcte nieuwe adres ontvangen, echter kan het dan nog voorkomen dat u nog uitvragen ontvangt van het verkeerde adres. U heeft alles correct doorgegeven, daarom mag u verdere berichten negeren.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare
Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Alleen deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren en telt niet mee voor de leverancierswaardering.
10
Prijsstelling: 10
Online dienstverlening: 10
Facturering: 10
Klachtenafhandeling: 10
Overstapproces: 10
Duurzaamheid: 10
Klantenservice: 10
Ik zou deze leverancier aanraden
Ja
Jaco Vink 27-3-2020 - 21:12

Ben al enige tijd klant bij Budget. Waarom ?? Perfecte leverancier !! prima snelle afhandeling aan de telefoon, en belangrijkste, lage tarieven ten opzichte van andere leveranciers Toch even gekeken of er ergens nog een andere leverancier is die goedkoper kan aanbieden maar nee.
Heb toch weer een contract genomen voor 3 jaar en ben daar zeer tevreden over.

  • zie boven

Reacties

Peter 28-3-2020 - 20:31
Jij werk daar zeker, kijk maar eens verder
Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Alleen deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren en telt niet mee voor de leverancierswaardering.
2
Klantenservice: 1
Online dienstverlening: 1
Facturering: n.v.t.
Overstapproces: 1
Duurzaamheid: n.v.t.
Prijsstelling: 7
Klachtenafhandeling: n.v.t.
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
Amir Houshangi 24-3-2020 - 15:07

Door fout van budget energie wordt ik de dupe, ben ik vervolgens 1 uur aan het bellen om hun fout ongedaan te maken , krijg 2x toe foute advies door werknemers *** en *** ( die tevens niet bereid waren hun achternaam door te geven zodat ik op terug kan vallen), fout van budget enegie wat tevens zowel door eneco als enexis wordt bevestigd. Na alle moeite krijg ik tevens aan het eind van werknemer *** te horen dat, ondanks dat het niet mijn fout was, ik toch boete moet betalen en dat het dan vervolgens verrekend wordt. U kunt zich voorstellen dat mijn hoop dat het automatisch geregeld wordt teniet is gedaan en ik verwacht tevens dat ik tzt weer met budget energie moet gaan bellen zodat ik het geld terug gestort krijg.

Hoop dat deze toelichting mijn score verklaart. Ik heb tevens besloten dat ik na 1 jaar, uit principe door hoe het gegaan is gisteren, een andere leverancier ga zoeken.
Ergens ben ik budget energie ook dankbaar, het is namelijk een goede eye opener voor me geweest, om voortaan niet verleid te worden door cadeaukaarten en iemands woord, maar eerst goed onderzoek te doen en revieuws te lezen over een product of leverancier. Daarvoor bedank ik budget energie.

Met vriendelijke groet,

Amir Houshangi

  • Eye opener
  • Zie motivatie

Reacties

Budget Energie Webcare 27-3-2020 - 13:39
Beste meneer Houshangi,

Ik vind het erg jammer om te horen dat deze situatie is ontstaan. Ondanks dat ik het probleem niet direct kan oplossen, wil ik u toch graag wat meer uitleg bieden. Op 9 februari 2020 is Budget Energie gestart met leveren op het door u aangemelde adres. Deze aanmelding is correct verlopen. Waardoor uw netbeheerder aangeeft dat dit niet goed is gegaan, is mij niet duidelijk.

Op 28 februari 2020 hebben wij bericht van Essent ontvangen, dat zij de levering per 1 maart 2020 overnemen. Hiervan heeft u een bevestiging ontvangen per e-mail. Dit bericht ontvangen energieleveranciers onder elkaar ongeveer één dag voor de overstap. U geeft aan dat u deze aanmelding nooit heeft gedaan (in het telefoongesprek met mijn collega). Dat is uiteraard erg vervelend, echter kunnen wij een dergelijke overstap in geen enkel geval tegenhouden. Helaas gebeurt dit vaker, bijvoorbeeld als een ander persoon tijdens de aanmelding, een onjuist adres aan zijn of haar energieleverancier doorgeeft. Hierdoor start de levering onterecht op het onjuiste adres en de onjuiste aansluiting. De energieleverancier die op dat moment terecht op dat adres aan het leveren is, wordt op deze manier opgezegd.

Voor u, aangezien u hier niets aan kunt doen, is het erg vervelend. Wij kunnen in deze gevallen een proces opstarten om de gehele overname terug te draaien. Wij noemen dat een ‘onterechte overstap’. In dit geval benaderen wij de energieleverancier die onze levering onterecht heeft overgenomen. De onterechte energieleverancier moet aan ons bevestigingen dat het inderdaad om een onterechte overname gaat. Als dit aan ons bevestigd is, dan kunnen de door ons onterecht in rekening gebrachte facturen, zoals uw eindnota, weer ongedaan worden gemaakt. De levering wordt op dat moment hervat, alsof u nooit bij Budget Energie weg bent geweest.

Wij wachten reactie van Essent af zodat wij de levering weer zo spoedig mogelijk kunnen hervatten, hiervan wordt u per e-mail op de hoogte gehouden. Ik hoop dat ik u op deze manier wat meer duidelijkheid heb kunnen bieden.

Ik wens u alvast een fijn weekend toe.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare
Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Alleen deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren en telt niet mee voor de leverancierswaardering.
1
Klachtenafhandeling: 1
Klantenservice: 1
Duurzaamheid: 1
Facturering: 1
Prijsstelling: 1
Overstapproces: n.v.t.
Online dienstverlening: 1
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
Grac 23-3-2020 - 10:49

Oplichters!!!

Reacties

Budget Energie Webcare 25-3-2020 - 12:44
Beste Grac,

Jammer om te lezen dat je een negatieve ervaring met Budget Energie hebt. Mochten wij je ergens mee kunnen helpen, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare
Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Alleen deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren en telt niet mee voor de leverancierswaardering.
1
Online dienstverlening: 1
Klantenservice: 1
Prijsstelling: 1
Facturering: 1
Overstapproces: 1
Duurzaamheid: 1
Klachtenafhandeling: 1
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
Peter 20-3-2020 - 10:34

Deze leverancier is een oplichter, ik ben jaren klant geweest en sinds vorig jaar moet ik op de eindafrekening +-300 euro bijbetalen terwijl mijn verbruik naar beneden was gegaan.
Wat deze boeven doen is de tarieven van de vaste klanten omhoog gooien en maar hopen dat ze niet de moeite nemen om over te stappen.
Als je dan toch gaat overstappen omdat je ben opgelicht gaat er van alles fout, zoals dubbele afschrijving van een maand bedrag bv.
Als je de bank vraag omdat terug te boeken komen ze gelijk met dreigmail en hufterige SMSjes met betaling opdrachten en dreigen meteen met een deurwaarde en hoge kosten, na een paar dagen gooien ze er gelijk een boete tegen aan van 25 %.
En dat nadat je al jaren klant bent geweest, niet even contact opnemen wat er aan de hand is of waarom je wilt overstappen, en even goed afspreken waar het fout ging, nee hoor gelijk de botte bijl er in en hufter gedacht vertonen.

  • GEEN
  • Wil niets meer met deze boeven te maken hebben.

Reacties

Budget Energie Webcare 23-3-2020 - 14:32
Beste Peter,

Wat ontzettend jammer dat u het gevoel heeft dat u bent opgelicht. Dit is in geen enkel geval de bedoeling, onze excuses voor het ongemak. Ik heb geen gegevens bij dit bericht ontvangen, hierdoor kan ik niet bekijken waardoor uw tarieven omhoog zijn gegaan en waarom er een dubbel termijnbedrag is geïncasseerd. Daarom geef ik een algemene reactie op uw bericht.

Uw tarieven wijzigen alleen als uw contract afloopt en er start vervolgens een verlengcontract (als u een aanbod heeft geaccepteerd), of u bent van een vast contract over gegaan naar een variabel contract omdat uw vaste contract was afgelopen (en u heeft geen verlenging geaccepteerd). In beide gevallen wordt u hierover geïnformeerd. Als het niet mogelijk is om een bedrag van uw rekening af te schrijven, dan ontvangt u een herinnering per e-mail. U heeft dan 14 dagen om het bedrag zonder extra kosten te voldoen, ook zijn wij verplicht om u te informeren over de stappen die wij ondernemen als wij geen betaling ontvangen. Als wij na 14 dagen nog geen betaling van u hebben ontvangen, dan ontvangt u een aanmaning en vervolgens een ingebrekestelling. Hierbij rekenen wij sommatiekosten, zoals wordt aangegeven in de herinnering die u al eerder heeft ontvangen.

Ik begrijp dat ik met mijn excuses uw gevoel niet kan veranderen maar ik wil u bedanken voor het vertrouwen dat u de eerste jaren wel in ons had.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare
Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Alleen deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren en telt niet mee voor de leverancierswaardering.
1
Prijsstelling: 1
Online dienstverlening: 1
Duurzaamheid: 1
Overstapproces: 1
Klachtenafhandeling: 1
Klantenservice: 1
Facturering: 1
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
Miranda 17-3-2020 - 17:42

Deze leverancier doet het volgende; ze reageren op jou klachten alsof wij “ de burgers” het niet snappen en alsof wij onwetend zijn , ze geven nooit toe. Kijk maar naar hun reactie op alle reacties van de gewone burgers. Het lijkt wel alsof wij “de burgerslachtoffers het niet begrijpen en wij dom zijn. Op iedere klacht hebben ze wel een reactie van dit en dat zus en zo......
Hierbij het volgende; sinds ik ben overgestapt moest ik 2 maanden vooruit betalen, dit wist ik niet eens want bij welke energie maatschappij moet je nu 2 maanden vooruit betalen nauw bij geen enkele althans niet dat ik ooit eerder heb meegemaakt. Dit geeft aan dat zij bij voorbaat geen vertrouwen hebben in klanten ( andere reden zou ik niet kunnen bedenken maar u kun zelf zometeen zien aan hun reactie hoe of wat) oké daarna kreeg ik meteen een verhoging omdat ik niet automatisch incasso betaal maar middels opdracht aan de bank op de 23 ste terwijl zij willen dat het de 21 ste of de eerste van de maand wordt Betaald. Heel nederland ( bijna) krijgt rond de 23 ste van de maand zijn salaris maar zij innen dit het liefst zelf wanneer zij willen. Wijk je af bijv zoals ik dan krijg je iedere maand een verhoging van € 15,00 of je betaald €3,50 extra kosten voor wat weet ik nog steeds niet ze zeggen administratie kosten. Oké nu ben ik half jaar verder en dit heb ik nog nooit meegemaakt ze dreigen met afsluiten energie zo zo (jullie komen maar stelletje oplichter) dit komt doordat zij tot hun nek en kop vast geclaimd zitten aan hun eigen Regeltjes van enige constructief meedenken kunnen ze niet. Ik moet dus € 3,50 extra betalen zodat ik dan meer tijd krijg Om te betalen. Ze zeggen accept giro kost geld € 3,50 oer accept giro terwijl ik niet om een accept giro heb gevraagd ik wil 2 dagen kater betalen niet op de 21 of eerste van de maand maar wanneer het mij het beste uitkomt nl de 23 ste en ik wil geen accept giro die die steek je maar in je reed!! Dus door te zeggen €3,50 extra kosten Vanwege accept giro mijn hoela, ik heb niet gevraagd om accept giro die sturen jullie zelf. Echter het gaat verder dan dit want ik kreeg meteen verhoging van
€ 25,00 stelletje leugenaars want ook daar zijn jullie goed in door de boel te verdraaien en de lezers te laten denken dat het aan mij ligt terwijl ik nu na half jaar opgezadeld zit met € 105, extra accept giro kosten. Dus eerste dag 2 maanden vooruit betaald toen daarna meteen afrekening vorige leverancier en meteen boetes En verhogingen die ik tot op de dag van vandaag niet begrijp. Ook de manier waarop ze communiceren met klanten heb ik nog nergens meegemaakt of gezien dus ik wacht jullie reactie tegemoet en hoop dat mensen deze leverancier nooit kiezen voor hun eigen best wil. Je zal er spijt van krijgen daar durf ik om te wedden

  • Geen 1
  • Kijk in de spiegel dan zul je zelf tot eigen conclusies komen reflecteren heet dat sukkels

Reacties

Budget Energie Webcare 20-3-2020 - 12:00
Beste Miranda,

Ik wil u absoluut niet het gevoel geven dat u, zoals u zelf aangeeft, 'onwetend' bent, mijn excuses als u dit wel op deze manier ervaart. Ik begrijp uit uw bericht dat u het niet eens bent met onze incassoprocedure en dat u onze reacties op andere reviews heeft doorgelezen. Ook lees ik dat u op de hoogte bent van de betaalwijzes die wij aanbieden.

In dit geval kan ik u ook alleen verwijzen naar de voorwaarden van uw contract, waarin staat omschreven hoe onze incassoprocedure verloopt. U gaat hiermee akkoord zodra u een contract met ons aangaat en uw contract niet annuleert binnen de 14 dagen wettelijke bedenktijd. Wij incasseren altijd vooraf aan de maand op een vaste incassodatum. Vanwege de startdatum van uw contract kan de eerste incassodatum afwijken van ons reguliere incassomoment, hierdoor kan het voorkomen dat er in een korte periode twee termijnbedragen worden geïncasseerd. Dit geven wij ook aan in de e-mail 'Een paar huishoudelijke mededelingen'.

U geeft aan dat u een aantal verhogingen niet begrijpt, dit kan ik helaas door het ontbreken van gegevens niet voor u controleren. Hierdoor is het mij ook niet mogelijk om op de andere kosten in te gaan.

Voor meer informatie adviseer ik u om contact op te nemen met onze klantenservice. Wellicht kunnen wij u op deze manier meer uitleg bieden.

Ik wil u alvast een heel fijn weekend wensen!

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare
Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Alleen deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren en telt niet mee voor de leverancierswaardering.
1
Duurzaamheid: 1
Facturering: 1
Prijsstelling: 1
Klantenservice: 1
Klachtenafhandeling: 1
Online dienstverlening: 1
Overstapproces: 1
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
Y. Kharkhach 17-3-2020 - 16:51

Nooit en nooit overstappen naar deze energie maatschappij, voor je het weet heb je extra’s kosten. Dit zijn geen mensen meer dit zijn oplichters eerste klas. Ben momenteel half jaar bij hun klant en heb in dat half jaar ongeveer € 200,00 extra kosten gehad. Wat een schooiers, oplichters, klootzakken, ploerten ik heb geen goed woord over voor deze oplichters. Je krijgt er spijt van, niet doen!!!!!!!! Wat heb ik een spijt dat ik ben overgestapt van eneco naar deze maatschappij dat had ik nooit moeten doen. Honden zijn het. Ik heb nu zo’n 25 jaar energie gehad bij verschillende leveranciers nog nooit dit meegemaakt ze dreigen meteen met afsluiten. Zelfs telefonisch contact vergt extra kosten ( tieves honden ) alstublieft nooit overstappen. Ik stap deze maand over ook al moet ik daarvoor €1000 betalen aan boetes dan ben ik eindelijk van deze honden af.

  • Er zijn totaal geen plus punten alleen maar minpunten extra min zelfs geen klantvriendelijkheid of meedenken, vergeet het maar. Totaal niet constructief deze mensen bah, tfoe!!
  • Constructief zijn t.o.v de klanten. Jullie denken alleen aan jullie zelf en jullie regeltjes die zo zijn opgesteld dat de klant altijd de dupe is.

Reacties

Budget Energie Webcare 20-3-2020 - 11:30
Beste Y.Kharkhach,

Ik vind het jammer om te lezen dat u niet tevreden bent met onze diensten. In mijn systeem zie ik terug dat wij uw betalingen helaas meerdere keren te laat hebben ontvangen. Ik begrijp dat het vervelend is dat er hierdoor sommatiekosten in rekening worden gebracht, echter ontstaat er bij het uitblijven van een betaling een achterstand. Door op tijd uw termijnbedrag te voldoen, kunt u deze sommatiekosten en achterstand voorkomen. Wij doen in ieder geval ons best om u hier tijdig over te informeren, per e-mail en SMS.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare