16% zegt Essent misschien aan te raden.
Essent reviews, informatie & waardering
Om je te helpen bij je keus, willen wij u zoveel mogelijk informatie over de facturatie en geleverde diensten van Essent geven. Twijfel je nog? Lees dan de Essent ervaringen en beoordelingen. Is Essent je energieleverancier en wil je zelf een ervaring en/of beoordeling over Essent plaatsen? Bij klantervaringen kun je uw ervaringen en beoordeling over Essent met andere consumenten delen.
Groene Stroom Standaard en Gas Variabel Onbepaald
Jaarprijs
Klantervaringen
Gaat allemaal vanzelf
- Belangrijke speler
- Geen idee
Voor alle energieleveranciers geldt dat de overstap soepel moet gaan. Tot op heden geen klachten gehad en leek het goed te zijn gegaan. Hoe het verder verloopt met Essent is pas te zeggen als we een aantal maanden verder zijn aangezien net het contract 3 dagen geleden is ingegaan.
- n.v.t.
- n.v.t.
Reacties
Groetjes Tessa | Welkom Essent
snelle en duidelijke overgang en zeer goede afhandeling door mijn vorige leverancier (Greenchoice).
- Goede informatie over meterstanden bij overgang.
Reacties
Een 10! Kijk eens aan, dat is nog eens leuk om terug te horen 🙂. Bedankt voor je terugkoppeling. Als we ooit iets voor je kunnen betekenen, bel dan vooral onze klantenservice. Je kan ons ook bereiken op Facebook of Twitter.
Groetjes Maithe | Team Webcare Essent
De app is minder nauwkeurig als wat we gewend zijn bij bijvoorbeeld greenchoise en vattefal.
Reacties
Bedankt voor de 8 en je feedback! Ik ben benieuwd wat er minder nauwkeurig is aan de app. Mocht je vragen of opmerkingen hebben hierover, mail ons dan vooral naar: webcare@essent.nl. Stuur dan ook meteen je postcode, huisnummer naam en geboortedatum mee.
Ik wens je een fijne dag!
Groetjes Maithe
Nu de goedkoopste en super geregeld.
Reacties
Groetjes Tessa | Webcare Essent
Beloftes worden niet nagekomen.
Reacties
Overstap makkelijk en snel
communicatie duidelijk wanneer wat te doen
- duidelijkheid
- nvt
Reacties
Wat fijn dat de overstap voor jou makkelijk en snel verliep! Bedankt voor deze terugkoppeling. Als we je ooit ergens mee kunnen helpen, neem dan vooral contact op met onze klantenservice. We helpen graag!
Groetjes Maithe | Team Webcare Essent
Hebben bij mij een maand te vroeg opgezegd kost mij 100 euro boete ze zouden alles regelen nou nee hoor en dan thuisvoordeel je kan er niets van zien dat je korting krijgt of cadeau nooit niets van gemerkt of gekregen
- Geen
- Meer overleg en kijken wat het kost met een opzegging bij tegenpartij koste mij nu 100 euro en ik had het gezegt wanneer de oude contract afliep
Reacties
Oei, wat vervelend om te lezen dat de overstap niet prettig verlopen is. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt. Daarom wil graag samen met jou naar deze situatie kijken. Zou je dit bericht samen met je postcode, huisnummer en geboortedatum kunnen sturen naar: webcare@essent.nl? Dan kan ik je gegevens erbij pakken.
Ik zie je mail graag tegemoet! Als je ook een andere vraag hebt, kan je die natuurlijk ook meteen in je mail stellen.
Groetjes Maithe | Team Webcare Essent
Contract is pas vanaf 1-1-2021 ingegaan. Heb nog niet genoeg ervaring met ESSENT.
Reacties
Wat leuk dat je sinds kort klant bij ons bent geworden. Welkom! Logisch dat je nog niet genoeg ervaring hebt om ons aan te bevelen. Mocht je ooit een vraag hebben, neem dan vooral contact op met onze klantenservice. Ons telefoonnummer is: 0900-1550. We helpen je graag!
Groetjes Maithe | Team Webcare Essent
- een contract voor gas en stroom en een totaal bedrag per mnd.