Wij vergelijken. Jij bespaart.
Ben Woldring
Vragen? Wij zijn vandaag bereikbaar tot 22.00 uur
Vergelijk energie en bekijk hoeveel u kunt besparen
Energie vergelijken
FENOR

FENOR reviews en ervaringen

Bent u benieuwd naar de ervaringen van andere klanten over FENOR? Lees hier de FENOR ervaringen en reviews. Is FENOR uw energieleverancier? Laat bij klantervaringen uw eigen ervaringen over FENOR achter. Zo helpt u anderen een weloverwogen keuze te maken.

Klantervaringen over FENOR

Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare ervaringen van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Alleen deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De ervaring die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren en telt niet mee voor de leverancierswaardering.
2
Prijsstelling
5,0
Overstapproces
1,0
Facturering
1,0
Klantenservice
1,0
Online dienstverlening
1,0
Klachtenafhandeling
1,0
Ron Meerbeek 9-8-2021 - 23:10

Gelukkig kan je via Facebook toekomstige klanten op de hoogte stellen van praktijken van deze organisatie.

Zolang je geen service nodig hebt gaat het goed. Echter staat men niet in voor wat de verkopers namens FENOR afspreken. Zo kan je opgezadeld worden met ander tarieven of voorwaarden.

Reageren op een brief deed men in mijn geval niet, pas na een half jaar of met leugens. Alvorens krijg je te maken met energiestanden die niet doorkwamen, foutive facturen en een klantenservice die je niet helpt.

Het issue wat zo simpel... Mijn klantnummer was dubbel gebruikt in de database. Twee jaar ellende gehad, met verkeerde facturen, niet kunnen inzien van je gebruik en ga zo maar door. Toen ik tegen het zoveelste probleem aanliep en zelfs een video stuurde was het niet op te lossen volgens jullie. Moest maar opzeggen. Dat gedaan een boete gehad...

Opgelicht door dit bedrijf voor 150 euro + kosten (ongeveer 80 euro). Bij de geschillencommissie doodleuk aangeven dat de verbruiksmanager en het doorgeven van meterstanden niet bij de diensten horen... Zet dat dan ook even trots op jullie website!

Ik zou klanten afraden klant bij jullie te worden! Vraag eerst goed na wat bij de diensten zit die je van Fenor geleverd krijgt...

  • Geen
  • Alles. Ben nog nooit door een bedrijf zo slecht behandeld.
Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare ervaringen van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Alleen deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De ervaring die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren en telt niet mee voor de leverancierswaardering.
5
Klantenservice
2,0
Duurzaamheid
7,0
Prijsstelling
3,0
Facturering
7,0
Overstapproces
7,0
Klachtenafhandeling
1,0
Online dienstverlening
6,0
Nick 26-7-2021 - 13:52

Heb tijdens mijn contractduur weinig contact gehad en alles was verder prima. Echter bij de afloop van mijn contract is mijn ervaring heel anders. Ik ben gebeld voor een verlengingsaanbod waarbij werd aangegeven dat ik er zelf naderhand op terug kon komen om te bevestigen of ik er gebruik van wilde maken. 2 weken later wilde ik de keuze doorvoeren om ervan gebruik te maken, maar hadden ze de tarieven uit het niets verhoogd. Toen ik hierover belde meldden ze dat dit de normale gang van zaken was en werd ik heel onvriendelijk afgewimpeld. De klantenservice komt niet met een oplossing en ze komen niet hun mondelinge afspraken na.

  • - Portaal is prima en je verbruik is goed inzichtbaar
  • - Klantenservice laat zeer ten wensen over
Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare ervaringen van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Alleen deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De ervaring die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren en telt niet mee voor de leverancierswaardering.
9
Prijsstelling
9,0
Duurzaamheid
7,0
Facturering
10,0
Overstapproces
10,0
Online dienstverlening
10,0
Klantenservice
10,0
Ik raad FENOR aan
J. Reijngoud 4-7-2021 - 10:05

Snap niets van alle negatieve reacties. Nog nooit problemen gehad en altijd prima behandeld. Wellicht reageert men alleen als men een klacht heeft. Daarom ook eens een positieve reactie.

  • Prima prijs.
  • Goede telefonische service.
  • Na melding zonnepanelen werd de maandprijs keurig aangepast.
  • Nooit problemen met terugbetaling gehad.
  • Maandelijks verbruikoverzicht zou beter/accurater kunnen
Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare ervaringen van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Alleen deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De ervaring die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren en telt niet mee voor de leverancierswaardering.
2
Klantenservice
1,0
Prijsstelling
3,0
Facturering
3,0
Klachtenafhandeling
1,0
A. Vanger 2-6-2021 - 10:56

Enkele weken geleden wilde ik bij Fenor een 1-jarig contract afsluiten maar heb me bedacht voor het contract daadwerkelijk inging. Ik was echter net 24 uur te laat, ipv 14 dagen heb ik op de 15e dag gereageerd. En ook al had Fenor nog niets in gang gezet en zou het contract pas 3 weken later ingaan, men vond toch dat ik dan de boete van 100 euro moest betalen. Volgens mij is deze boete meer bedoeld voor mensen die voor het einde van het contract opstappen, niet als de energielevering nog niet eens is ingegaan. Mijn vraag om hier dan ook van af te zien werd beantwoord met een factuur van 100 euro... voor inderdaad: geen levering en het nog niet eens in gang te hebben gezet van een contract. Ja, misschien mag het maar beschamend is het ook als het contract nog niet is ingegaan.

  • Geen
  • Zie boven
Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare ervaringen van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Alleen deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De ervaring die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren en telt niet mee voor de leverancierswaardering.
8
Klachtenafhandeling
8,0
Klantenservice
8,0
Duurzaamheid
8,0
Overstapproces
8,0
Prijsstelling
8,0
Facturering
8,0
Ik raad FENOR aan
pol 2-5-2021 - 14:09

ben nu bijna 3jaar bij fenor elken keer 1jaarig contract elke kwamen ze met een aanbod dat zo goedkoop was dat ik bij een ander niet kreeg als ik overstapte na een ander hoop binnenkort weer goed aanbod te krijgen als mijn 1jaarig contract weer afloopt

  • scherpen prijzen
  • geen
Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare ervaringen van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Alleen deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De ervaring die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren en telt niet mee voor de leverancierswaardering.
2
Klachtenafhandeling
4,0
Online dienstverlening
3,0
Prijsstelling
1,0
Klantenservice
3,0
Facturering
1,0
Overstapproces
3,0
Eric Landa 29-4-2021 - 13:00

We wilden overstappen naar Fenor. In het contract stond een maandbedrag dat een 35% hoger was dan het daadwerkelijk verbruik daarnaast stond er een veel lager bedrag voor de teruglevering van stroom voor de zonnepanelen dan op de vergelijkingssite. Nooit mee in zee gaan dit bedrijf. Wij konden het gelukkig binnen de wettelijke termijn nog opzeggen.

  • De heer aan de telefoon was aardig maar kon het probleem niet zelf oplossen.
Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare ervaringen van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Alleen deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De ervaring die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren en telt niet mee voor de leverancierswaardering.
1
Klantenservice
1,0
Klachtenafhandeling
1,0
Prijsstelling
1,0
nelly 24-4-2021 - 10:30

Ik had in jan online aamgemeld voor energie/gas levering maar omdat ik geen bevestiging had ontvangen heb ik mij aangemeld bij een andere leverancier. Paar dagen kreeg een mail waarin stond dat er een storing ofzo iets was en dat ik daarom geen bevestiging had gehad en dat ze zagen dat ik bij een andere nu was maar dat ik toch nog wel 100 euro moest betalen omdat ik was overgestapt. Nou ik ben niet overgestapt had geen contract bij hun

Sinsdien dreig mails om te betalen.
Van de week weer dreig mail gehad dat ze naar de rechter gaan. Ik heb gemaild ze gaan hun gang maar.

Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare ervaringen van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Alleen deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De ervaring die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren en telt niet mee voor de leverancierswaardering.
6
Facturering
8,0
Prijsstelling
8,0
Klantenservice
3,0
Klachtenafhandeling
3,0
Overstapproces
8,0
Frank Stribos 17-4-2021 - 12:18

Fenor energie enkeltarief met dubbel tarief metercontract start In februari. In maart zonnepanelen geplaatst. Op facturering maart (en ook februari blijkt) staat dubbel tarief meter (dus dal en piek uren) gefactureerd. Contact opgenomen met klanten service dat de facturering niet klopt daar ik een enkel tarief contract heb afgesloten (dat heeft in verleden bij elke provider gewerkt). Antwoord klanten service " een enkel tarief is niet mogelijk daar ik terugleveren" Dat is natuurlijk een smoes daar ze ook geen dubbel tarief meter laten installeren indien ik een enkel tarief meter had. Bovendien leverde ik in februari nog niets terug.
Ze willen gewoon de piek uren teruglevering niet salderen tegen het daluren verbruik. Ondertussen plegen zij contract breuk. Bij mijn derde mail dit ook duidelijk aangegeven en dat ik dan zonder kosten kan over stappen naar andere energie provider. Nog geen antwoord ontvangen, maar denk dat ze gaan schermen met boete clausule.

  • Prijs
  • Bekwamer personeel bij Fenor consumenten service
Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare ervaringen van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Alleen deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De ervaring die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren en telt niet mee voor de leverancierswaardering.
2
Online dienstverlening
1,0
Klantenservice
1,0
Klachtenafhandeling
1,0
Facturering
1,0
Overstapproces
8,0
Willem 31-3-2021 - 10:12

Ik denk, dat Genor ernstige cashproblemen heeft, want ze schofferen hun klanten voor elke mogelijkheid om cash binnen te harken. Bellen, emailen, op alles komt een ongemotiveerd antwoord, waaruit blijkt dat je het maar gewoon moet pikken. Aan de telefoon rekken ze tijd en dan geven ze geen antwoord, maar zeggen dat antwoord per email komt. Ze begrijpen heel goed wat het probleem is, maar mogen/kunnen niets oplossen als het hun directe kas positie schaadt. Snel weg bij deze club.

Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare ervaringen van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Alleen deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De ervaring die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren en telt niet mee voor de leverancierswaardering.
3
Online dienstverlening
1,0
Klachtenafhandeling
1,0
Klantenservice
1,0
Prijsstelling
2,0
Duurzaamheid
5,0
Overstapproces
7,0
Facturering
2,0
Wim Sylvester 25-3-2021 - 21:27

Ontzettend veel klanten krijgen maar geen terug betaling van Fenor in deze periode, al 2 weken telaat en maar blijven zeggen dat het onderweg is. Ik heb zelfs een klacht ingediend bij het ACM en bij Kassa. Want Fenor heeft al eerder met rode cijfers te maken gehad. Ik vrees ook dat hier meer aan de hand is. Geen contract afsluiten bij dit bedrijf! De klantenservice geeft je gewoon een grote bek, dus dat zegt genoeg

Eerdere jaren

Vergelijk en bespaar tot € 300 op uw energierekening

Vergelijk objectief alle energieleveranciers. Bij ons stapt u gemakkelijk in drie stappen over. Overstappen via Energiewereld.nl is altijd gratis en levert een mooi voordeel op, zeker als u elk jaar opnieuw vergelijkt en overstapt.