Wij vergelijken. Jij bespaart.
Ben Woldring
Vragen? Wij bellen je graag terug
Huismerk Energie

Huismerk Energie reviews, informatie & waardering

Om je te helpen bij je keus, willen wij u zoveel mogelijk informatie over de facturatie en geleverde diensten van Huismerk Energie geven. Twijfel je nog? Lees dan de Huismerk Energie ervaringen en beoordelingen. Is Huismerk Energie je energieleverancier en wil je zelf een ervaring en/of beoordeling over Huismerk Energie plaatsen? Bij klantervaringen kun je uw ervaringen en beoordeling over Huismerk Energie met andere consumenten delen.

Vergelijk alle pakketten van Huismerk Energie
Het voordeligste actiepakket van Huismerk Energie!
Groene stroom en Groen gas 3 jr. Zeker INZICHT+ Actie
Welkomstpremie
€ 70
Jaarprijs
€ 2128,07
Aanmelden
Dit pakket kun je nog niet via ons bestellen

Klantervaringen

Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren.
1
Overstapproces: 1
Klantenservice: 1
Online dienstverlening: 1
Klachtenafhandeling: 1
Prijsstelling: 1
Duurzaamheid: 1
Facturering: 1
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
J de Vries 26-3-2019 - 09:16

ben 18 maart benaderd via de telefoon. volgens mij iemand van besparen kan.
ik ben al 3 jaar zeer tevreden over mijn huidige leverancier. energie direct. maar ze zei me dat ik een hoop geld weggooi. nadat ze me gevraagd had wat ik betaalde voor stroom en gas. na een hoop gepusht van haar. ben ik toch overstag gegaan. gelukkig kan je het nog annuleren binnen 14 dagen. dat heb ik gedaan na lezen klachten over dit bedrijf. het ging gelukkig vrij gemakkelijk. ik kreeg een bevestigingsmail. na mijn gevoel werd ik gisterenavond weer door die dame gebeld. ik heb hem niet opgenomen. gewoon weg geklikt. ik was aan het koken. vorige keer was het ook rond etenstijd. toen had ik verbrande aardappelen. ze bellen rond etenstijd. en onder een privé nummer,

  • geen
  • opdoeken!
Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren.
1
Facturering: n.v.t.
Prijsstelling: 1
Overstapproces: 1
Klachtenafhandeling: n.v.t.
Online dienstverlening: 1
Duurzaamheid: n.v.t.
Klantenservice: 1
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
Ton 22-3-2019 - 11:58

Agressieve manier om klanten te krijgen
Liegen aan de telefoon
Doen net of ze geen leverancier zijn

  • Geen pluspunt
  • Stop met deze manier om klanten te binden
Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren.
1
Klantenservice: 1
Prijsstelling: 1
Duurzaamheid: n.v.t.
Facturering: n.v.t.
Klachtenafhandeling: n.v.t.
Online dienstverlening: n.v.t.
Overstapproces: n.v.t.
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
V. Orie 12-3-2019 - 11:55

Werd zomaar gebeld door dit bedrijf. Ik betaalde waarschijnlijk veel te veel voor gas / electra. Het zou dus goedkoper kunnen volgens huismerk energie.
Al zou het maandbedrag bij huismerk energie hoger uitvallen, maar dan zou ik aan t eind van het jaar niets bij te hoeven betalen. Of ze een offerte per mail mochten sturen. Zodat ik de aanbieding nog eens rustig door zou kunnen lezen. Prima. Tijdens dit gesprek stuurde ze de offerte en er werd gevraagd of ik de offerte al binnen had gekregen. Of ik direct even wilde kijken. Ja, die had ik binnengekregen. Of ik dan ook nog even op de groene button 'akkoord op contract' wilde klikken zij de telefoniste tussen neus en lippen door.
Door hierop te klikken ga je dus meteen een contract aan met deze leverancier. Eigenlijk voordat je goed en wel gelezen hebt wat er nu precies in staat.
Ik zei dat ik er niet op ging klikken en de telefoniste was hier zacht gezegd niet blij mee. Ze begon te pushen en maar erover door te hameren dat ik veel te veel betaalde en dat het verstandig was om op die groene button te klikken.
Uitspraken als:
-je bent een dief van je eigen portemonnee
-je gaat sowieso aan bij de eindafrekening moeten bijbetalen als je niet bij huismerk energie komt
-jouw huidige energieleverancier houdt je voor de gek want de prijzen zijn omhoog gegaan en dat zul je zien in je eindafrekening.
-ja maar mevrouw luister nou eens, de belasting op energie is omhoog gegaan en dat is bij ons al erbij gerekend en bij je huidige leverancier niet. Etc.
Nog steeds drukte ik niet op de groene button en zei dat ik toch eerst mijn huidige leverancier wilde bellen om te vragen hoe t zit met de verhoging etc.
De telefoniste reageerde geïrriteerd een zei dat ze wel terug zou bellen dan.
Mijn huidige leverancier gebeld en gevraagd hoe t zet met de verhoging van de belasting op energie. Ze zeiden dat dit al in t termijnbedrag is meegenomen en dat ik met mijn huidige termijnbedrag goed zit. Dit kon ik ook zien door de meterstanden op hun site of in de app in te vullen en tot nu toe krijg ik zelfs geld terug. Dit kun je zo vaak checken als je wilt zodat je bij de eindafrekening niet voor verrassingen komt te staan.
Een week later belde dezelfde telefoniste mij terug.
Ik vertelde haar dat ik nu een prima maandbedrag heb en dat ik ook inclusief de verhogingen tot nu toe niets bij hoef te betalen bij de eindafrekening en zelfs geld terug krijg en dat mijn huidige termijnbedrag aanzienlijk lager is dan hun aanbieding.
Weer een zeer geïrriteerde reactie. Dat ik dom ben omdat mijn huidige energie leverancier verhogingen zou verzwijgen en ik het dan wel zou zien als ik de jaarafrekening zou krijgen. Verder weer een herhaling van hun veel te agressieve en asociale manier om toch dot contract aan mij te verkopen. Uiteindelijk heeft de telefoniste boos opgehangen omdat ze in de gaten kreeg denk ik dat ik echt niet over wilde stappen.
Maar goed, dus gelukkig niet overgestapt naar huismerk energie en ik raad iedereen ook af om naar dit bedrijf over te stappen. Al is het alleen al om de asociale manier waarop zij klanten proberen te werven. Schandalig gewoon.

  • Geen.
  • Opdoeken dit asociale bedrijf.
Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren.
5
Online dienstverlening: n.v.t.
Facturering: n.v.t.
Klachtenafhandeling: 6
Duurzaamheid: n.v.t.
Prijsstelling: 7
Overstapproces: 4
Klantenservice: 4
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
Tessa dijknan 26-2-2019 - 13:42

Bijna gepusht een contract af te sluiten. De volgende dag wou ik deze ontbinden. De meneer aan de telefoon klonk agressief en vertelde mij dat ik dom was. Ik vind dit zeer klantonvriendelijk en ik ben blij dat ik geen contract ben aangegaan met dit bedrijf

Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren.
1
Duurzaamheid: n.v.t.
Klachtenafhandeling: 1
Klantenservice: 2
Overstapproces: 1
Facturering: 1
Prijsstelling: 1
Online dienstverlening: 2
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
A. 20-2-2019 - 19:15

Wanneer je overstapt van Huismerk energie naar een andere leverancier. Krijg je een boete van 250 euro . Plus je moet nog eens de overstap 150 euro korting- Boete van de vorige energie leverancier betalen .

  • Reageren op de mail.
  • Betere informatie voorziening voordat er een contract wordt afgesloten. Ik vind Huismerk energie een misleidend bedrijf.
Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren.
1
Duurzaamheid: n.v.t.
Prijsstelling: n.v.t.
Klachtenafhandeling: 1
Klantenservice: 1
Online dienstverlening: 1
Overstapproces: 1
Facturering: 1
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
Hetty Benjamin 9-2-2019 - 10:25

Huismerk Energie omzeilt het Bel-me-niet-register.

  • Niet van toepassing op deze klacht.
  • Huismerk Energie dient het bel-me-niet-register correct te volgen. Ook eventueel in haar opdracht voor Huismerk Energie werkende externe telefonische colporteurs dienen al dan niet op aanwijzing van Huismerk Energie dit register te volgen. Van gebruik van eventuele malafide colporteurs (in de zin dat deze het bel-me-niet-register negeren, zoals een niet-traceerbare Voordeel Connect) dient Huismerk Energie af te zien.
Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren.
1
Facturering: 1
Duurzaamheid: n.v.t.
Prijsstelling: n.v.t.
Online dienstverlening: 1
Overstapproces: 1
Klantenservice: 1
Klachtenafhandeling: 1
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
Hetty Benjamin 9-2-2019 - 10:04

Huismerk Energie negeert de 14 dagen wettelijke opzegtermijn die men na telefonische verkoop en emailcontact heeft. De emailcommunicatie die dit moet bewerkstellingen, heeft deze firma niet op orde, ten nadele van wie door de telefonische colportage die Huismerk Energie hanteert, benaderd werd door de later niet-traceerbare "Voordeel Connect".

  • Huismerk Energie geeft duidelijk aan, via welke berichten deze firma ten onrechte meent, dat een contract tot stand gekomen is; daardoor is de werkwijze en het verloop goed te traceren door diegene die onterecht als klant-met-contract door haar gezien wordt.
  • Huismerk Energie dient een contract waarover een potentiele klant zich bedenkt, binnen de wettelijke 14 dagen bedenktijd, correct te annuleren. Huismerk Energie dient een contract niet alsnog af te sluiten, omdat een tijdige annulering per email intern (of door de voor deze firma colporterende verkoper) niet wordt doorgegeven. Huismerk Energie dient als bedrijf haar interne communicatie en de communicatie met haar eventuele externe, in haar opdracht voor haar telefonisch colporterende partijen, zoals Voordeel Connect, op orde te hebben om te voldoen aan de bedenktijd van de colportagewet.
Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren.
1
Online dienstverlening: 1
Duurzaamheid: 1
Klantenservice: 1
Klachtenafhandeling: 1
Prijsstelling: 1
Facturering: 1
Overstapproces: 1
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
Peter 1-2-2019 - 09:39

Via slinke wijze een link verstuurd via sms en daarna door een “mooie” uitleg iemand op accepteren te laten drukken.
Waarna een contract via email verstuurd. Alles direct volgende dag via email en telefonisch contact laten ontbinden.
Op dit soort praktijken zit echt niemand te wachten.

Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren.
8
Klantenservice: 9
Klachtenafhandeling: 9
Overstapproces: n.v.t.
Prijsstelling: 7
Facturering: n.v.t.
Duurzaamheid: n.v.t.
Online dienstverlening: n.v.t.
Ik zou deze leverancier aanraden
Misschien
PEEEM 8-1-2019 - 14:35

Telefonisch binnen gehaald door tussenpersoon Consumenten Manager.
Contract telefonisch bij Huismerk geannuleerd.
Werd onmiddellijk geregeld.
Kreeg gelijk mailtje met bevestiging afzegging.
Ben aan de telefoon keurig en heel aardig te woord gestaan door 2 medewerkers van Huismerk.
Dit moet ook maar eens worden gezegd

Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren.
1
Online dienstverlening: 1
Klantenservice: 1
Overstapproces: 1
Duurzaamheid: 1
Prijsstelling: 1
Klachtenafhandeling: 1
Facturering: 1
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
Hajé van der Weide 13-12-2018 - 15:58

Via oplichters praatje en onjuiste en onvolledige info binnen gehaald. Kwam er al snel achter en met opgaaf van redenen weer opgezegd. Boem, boete van 250 euo en terugvordering van betaalde boete aan oude-nieuwe leverancier. Nog eens 100 euro. En nu maar afwachten op de eindafrekening. Zeer dubieus bedrijf dat zich bedient van malafide verkooptrucs en daar vervolgens geen verantwoording voor neemt

  • Geen.
  • Te veel om op te noemen en service kost geld dus dat gaat men niet uitvoeren.