Wij vergelijken. Jij bespaart.
Ben Woldring
Vragen? Wij zijn vandaag bereikbaar tot 22.00 uur
Oxxio
44% van de klanten raadt Oxxio aan.
36% zegt Oxxio misschien aan te raden.

Oxxio reviews, informatie & waardering

Om je te helpen bij je keus, willen wij u zoveel mogelijk informatie over de facturatie en geleverde diensten van Oxxio geven. Twijfel je nog? Lees dan de Oxxio ervaringen en beoordelingen. Is Oxxio je energieleverancier en wil je zelf een ervaring en/of beoordeling over Oxxio plaatsen? Bij klantervaringen kun je uw ervaringen en beoordeling over Oxxio met andere consumenten delen.

Vergelijk alle pakketten van Oxxio
Is Oxxio je huidige leverancier? Bekijk het verlengaanbod
Het voordeligste actiepakket van Oxxio!
Groene Stroom en Gas 1 jaar Vast actie
Welkomstpremie
€ 260
Jaarprijs
€ 1892,88
44%
van 141 klanten zou deze leverancier aanbevelen
36% misschien 20% niet

Klantervaringen

Beoordeling
9
Facturering: n.v.t.
Klantenservice: 9
Overstapproces: n.v.t.
Online dienstverlening: 9
Prijsstelling: 8
Klachtenafhandeling: n.v.t.
Duurzaamheid: n.v.t.
Ik zou deze leverancier aanraden
Ja
K W F Neeleman 22-6-2019 - 15:04
Overgestapt via Energiewereld.nl

Gaslicht, Regelden de verlenging met een cash vergoeding van Oxxio, terwijl Oxxio niets ondernam om je daarover te informeren.

  • Alles liep verder geruisloos via Gaslicht. Hoop dat zij na het contract van een jaar mij opnieuw zullen informeren of Oxxio nog wel aantrekkelijk qua prijs voor mij is.
  • Kan niet beter. Toppie!
Beoordeling
10
Overstapproces: 10
Duurzaamheid: n.v.t.
Prijsstelling: n.v.t.
Klantenservice: n.v.t.
Klachtenafhandeling: n.v.t.
Online dienstverlening: 9
Facturering: n.v.t.
Ik zou deze leverancier aanraden
Ja
R. Nagtegaal 20-6-2019 - 09:24
Overgestapt via Energiewereld.nl

Via Gaslicht.com altijd probleemloos overstappen naar een andere energieleverancier

Beoordeling
3
Facturering: n.v.t.
Online dienstverlening: 1
Duurzaamheid: n.v.t.
Overstapproces: 8
Klantenservice: 1
Klachtenafhandeling: n.v.t.
Prijsstelling: n.v.t.
Ik zou deze leverancier aanraden
Misschien
Theo van den Boom 19-6-2019 - 16:14
Overgestapt via Energiewereld.nl

Net als vorige keer werkt de Oxxio app niet.
Men is telefonisch onbereikbaar om het probleem op te lossen.

  • Men moet zorgen dat app werkt.
  • En men moet altijd ook telefonisch een klacht kunnen afhandelen.

Reacties

Oxxio Webcare 20-6-2019 - 11:33
Hoi Theo! Ik kan goed begrijpen dat ieder zo zijn eigen voorkeuren heeft met betrekking tot de manier van communiceren. Het is inderdaad zo dat Oxxio er voor heeft gekozen om voornamelijk online beschikbaar te zijn. Dit komt, omdat we merken dat onze klanten het liefst alles (zelf) online regelen. Wanneer je voor Oxxio kiest, kies je ook voor digitaal. De app zou natuurlijk gewoon voor je moeten werken. Wanneer je ons een bericht met je klantnummer via Facebook, Twitter of de live chat op onze website stuurt gaan we je hiermee helpen. We staan voor je klaar! Groet, Mitchel
Beoordeling
3
Facturering: 4
Klachtenafhandeling: 5
Prijsstelling: 4
Duurzaamheid: 2
Klantenservice: 2
Online dienstverlening: 2
Overstapproces: 2
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
Nee 19-6-2019 - 10:27
Overgestapt via Energiewereld.nl

Zeer slechte overstap procedure telefonisch of via app slecht tot niet bereikbaar

  • Zb
  • Zb
Opmerking van Energiewereld.nl 19-6-2019 - 15:05
Beste meneer/mevrouw,

Wat vervelend om te lezen dat de overstap niet goed is verlopen. Graag zou ik u willen helpen bij uw vragen. Zou u contact met mij op willen nemen? U kunt dit doen door een mail te sturen naar info@gaslicht.com, of u kunt bellen naar 0342 411350.

Met vriendelijke groet,

Rosanneke

Reacties

Oxxio Webcare 20-6-2019 - 11:30
Wat jammer om te vernemen dat je een slechte ervaring met ons hebt gehad. Dat is uiteraard niet onze bedoeling! Oxxio heeft er inderdaad voor gekozen om voornamelijk online beschikbaar te zijn. Dat kan in de app, maar daarnaast hebben we ook een live chat op onze website waar we al binnen 5 minuten reageren. Via Facebook en Twitter zijn we ook te bereiken. Is er anders misschien nog iets waar ik je mee kan helpen? Ik sta voor je klaar. Groet, Mitchel.
Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Alleen deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren en telt niet mee voor de leverancierswaardering.
2
Online dienstverlening: 1
Duurzaamheid: n.v.t.
Overstapproces: 1
Prijsstelling: n.v.t.
Facturering: n.v.t.
Klachtenafhandeling: 1
Klantenservice: 5
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
S 18-6-2019 - 13:42

Klantenservice geeft valse adviezen en houdt zich niet aan afspraak. Slechte communicatie onderling mbt chat en e-mail. Geen duidelijke terugkoppeling en hierdoor sta je met je rug tegen de muur.

Eerder klant geweest en tevreden, maar helaas Vertrouwen verloren in Oxxio. En dat om opzegboete van €50 welke zij in mijn schoenen schuiven.

  • Duidelijk communicatie en eerlijkheid

Reacties

Oxxio Webcare 18-6-2019 - 15:02
Ai, dat klinkt niet best inderdaad! Het is niet de bedoeling dat je met valse adviezen wordt afgescheept. Wat is je precies verteld en waar ging het mis? Als je dit liever privé wilt bespreken, stuur ons dan een bericht met je klantgegevens via Facebook of Twitter. Dan duik ik er nog even in voor je. Ik sta voor je klaar! Groet, Mitchel. Oxxio Webcare.
Beoordeling
8
Overstapproces: 8
Facturering: 8
Klachtenafhandeling: n.v.t.
Klantenservice: n.v.t.
Prijsstelling: 8
Online dienstverlening: n.v.t.
Duurzaamheid: n.v.t.
Ik zou deze leverancier aanraden
Misschien
W.J.Ockers 17-6-2019 - 18:52
Overgestapt via Energiewereld.nl

Omdat ik nog maar sinds kort gebruik maak van jullie diensten dus verder moet afwachten. Maar ik wil er alle vertrouwen in hebben

Beoordeling
7
Online dienstverlening: n.v.t.
Overstapproces: 8
Klachtenafhandeling: n.v.t.
Prijsstelling: 7
Duurzaamheid: 7
Facturering: 6
Klantenservice: n.v.t.
Ik zou deze leverancier aanraden
Misschien
James 17-6-2019 - 08:30
Overgestapt via Energiewereld.nl

De overstap ging zonder problemen. Alles was snel en fijn geregeld.

  • Snel
  • Eenvoudig
  • Geen
Beoordeling
9
Overstapproces: 9
Klachtenafhandeling: n.v.t.
Duurzaamheid: 9
Prijsstelling: n.v.t.
Online dienstverlening: 9
Facturering: n.v.t.
Klantenservice: 9
Ik zou deze leverancier aanraden
Misschien
J.Wisse 15-6-2019 - 10:19
Overgestapt via Energiewereld.nl

Tot nu toe is alles verlopen zoals ze hadden vermeld .....geen klachten!

  • Vlotte afhandeling
  • Schriftelijk bevestiging ......iedereen is niet zo handig met computer
Beoordeling
9
Klantenservice: 10
Prijsstelling: 7
Online dienstverlening: 10
Klachtenafhandeling: n.v.t.
Overstapproces: 10
Duurzaamheid: n.v.t.
Facturering: 8
Ik zou deze leverancier aanraden
Ja
Marijke Kraai 14-6-2019 - 05:00
Overgestapt via Energiewereld.nl

Ben blij met de overstap, maar ik stap elk jaar weer over op een andere leverancier. Dat is gunstig met cadeau geld.
Mijn advies elk jaar overstappen en kijk naar het hoogste cadeau geld

  • Goede app
  • Kan alleen automatisch incasso
Beoordeling
7
Duurzaamheid: 7
Overstapproces: 8
Facturering: 7
Prijsstelling: 6
Klantenservice: 5
Online dienstverlening: 7
Klachtenafhandeling: 6
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
Ralf Braun 11-6-2019 - 18:31
Overgestapt via Energiewereld.nl

Alleen de overstapbonus maakt deze leverancier voor mij aantrekkelijk, de vaste kosten zijn namelijk veel te hoog en ook de energieprijzen (leveringskosten) zijn op zich niet concurrerend. Just my 2 cts

  • Geen echt noemenswaardig pluspunt tegenover andere energieleveranciers, helaas. De oxxio app is te simpel.
  • Ook een webservice en niet alleen de oxxio app voor verbruikgegevens. De oxxio app crasht bij mij op 2 tablets.