Wij vergelijken. Jij bespaart.
Ben Woldring
Vragen? Wij bellen je graag terug
Powerpeers
63% van de klanten raadt Powerpeers aan.
25% zegt Powerpeers misschien aan te raden.

Powerpeers reviews, informatie & waardering

Om je te helpen bij je keus, willen wij u zoveel mogelijk informatie over de facturatie en geleverde diensten van Powerpeers geven. Twijfel je nog? Lees dan de Powerpeers ervaringen en beoordelingen. Is Powerpeers je energieleverancier en wil je zelf een ervaring en/of beoordeling over Powerpeers plaatsen? Bij klantervaringen kun je uw ervaringen en beoordeling over Powerpeers met andere consumenten delen.

Vergelijk alle pakketten van Powerpeers
Het voordeligste actiepakket van Powerpeers!
SamenStroom en CO2-gecompenseerd Gas Vast 3 jaar Actie
Welkomstpremie
€ 390
Jaarprijs
€ 1942,61
63%
van 106 klanten zou deze leverancier aanbevelen
25% misschien 12% niet

Klantervaringen

Beoordeling
8
Prijsstelling: 8
Duurzaamheid: n.v.t.
Online dienstverlening: 9
Overstapproces: 8
Klachtenafhandeling: n.v.t.
Facturering: 7
Klantenservice: n.v.t.
Ik zou deze leverancier aanraden
Ja
HW 12-6-2019 - 12:58
Overgestapt via Energiewereld.nl

Op zoek naar een goedkope leverancier bij Powerpeers uitgekomen. De negatieve recensies m.b.t. support herken ik niet, maar ik neem dan ook geen contact op. Zet het over en wacht gewoon af. De leverantie van gas en elektra komt toch van het netwerk en PP is voor mij alleen belangrijk voor de afrekening. So far so good. Redelijk App om inzicht te krijgen ook.

Beoordeling
8
Online dienstverlening: 7
Overstapproces: 10
Klantenservice: 7
Duurzaamheid: 9
Klachtenafhandeling: n.v.t.
Prijsstelling: 8
Facturering: 10
Ik zou deze leverancier aanraden
Ja
Ellen 6-6-2019 - 13:01
Overgestapt via Energiewereld.nl

Overstap verliep soepel. Vrij snel na het overstappen hebben wij zonnepanelen laten installeren. Daar heb ik powerpeers over gemaild en gebeld. Blijkbaar moeten zij dan een ander contract opstellen en nog e.e.a. aanpassen zodat ook in de app te zien is dat je teruglevert aan het net. De communicatie daarover vond ik slecht en onduidelijk. Dat kostte me dus 1 mail en 2 telefoontjes en zo moeilijk moet dit toch niet zijn!
Ik hoop wel dat ik de klantenservice verder dus niet meer nodig zal hebben. Maar omdat de overstap soepel is verlopen en ik de app duidelijk vind, geef ik ze het voordeel van de twijfel.

  • Goede prijs
  • Geruisloze overstap
  • Aardige medewerkers
  • Telefoontjes en mail zijn gekoppeld aan je account waardoor alle medewerkers dit kunnen inzien.
  • Klantenservice verbeteren door te doen wat men belooft en inhoudelijk beter op te leiden. Niet alle medewerkers zijn even goed!

Reacties

Marlies - van Powerpeers 13-6-2019 - 14:16
Hallo Ellen,

Bedankt voor het delen van je ervaringen met Powerpeers. Goed om te lezen dat je over het algemeen tevreden over ons bent.

Ik vind het jammer om te vernemen dat het omzetten van je contract niet net zo makkelijk is gelopen als de overstap zelf.

Mijn vermoeden is dat we je contract hebben omgezet van samenstroom naar opwekkersstroom. Daarmee kun je namelijk de energie die je zonnepanelen terugleveren ook delen met anderen (waarmee je weer een extra vergoeding verdient). Dat is in onze administratie toch een beste wijziging, maar daar had jij eigenlijk niets van hoeven merken.

Mocht je ons toch nog eens nodig hebben, hoop ik op een positievere ervaring!

Met vriendelijke groet,

Marlies
van Powerpeers
Beoordeling
9
Facturering: 7
Klantenservice: 9
Online dienstverlening: 9
Prijsstelling: 10
Klachtenafhandeling: n.v.t.
Duurzaamheid: n.v.t.
Overstapproces: 10
Ik zou deze leverancier aanraden
Ja
mevr.J.van Neck-Huisman 6-6-2019 - 11:00
Overgestapt via Energiewereld.nl

de overstap is probleemloos verlopen

  • alles is correct afgehandeld
  • Wat ik wel heb gemist is een bevestiging van de opzegging door Power Peers van mijn vorig leverancier
Beoordeling
8
Prijsstelling: 8
Klantenservice: 8
Online dienstverlening: 8
Duurzaamheid: n.v.t.
Facturering: 8
Overstapproces: 8
Klachtenafhandeling: 8
Ik zou deze leverancier aanraden
Ja
JPHM Aussems 3-6-2019 - 15:19
Overgestapt via Energiewereld.nl

Ik had me een beetje zorgen gemaakt over de overstap, doch alles is perfect en probleemloos verlopen. Zorgen waren dus onterecht.

Beoordeling
8
Prijsstelling: 8
Facturering: 6
Overstapproces: 9
Duurzaamheid: 9
Klachtenafhandeling: n.v.t.
Online dienstverlening: 9
Klantenservice: n.v.t.
Ik zou deze leverancier aanraden
Ja
I.Delo 30-5-2019 - 12:37
Overgestapt via Energiewereld.nl

De overstap is prima verlopen.
Aantrekkelijk prijsaanbod.

  • Groene energieleverancier
  • Hoogte van het termijnbedrag is veel te hoog opgeschroefd in verhouding tot mijn verbruik en kan dit pas na 1 jaar wijzigen.

Reacties

Marlies - van Powerpeers 13-6-2019 - 10:58
Hallo meneer/mevrouw Delo,

Bedankt voor uw review en het mooie cijfer!

In de opmerkingen lees ik dat het termijnbedrag te hoog is ingeschat. Het is niet nodig om voor het aanpassen een jaar te wachten. Dat kunnen we direct voor je in orde maken. Via je persoonlijke energiedashboard kun je deze ook zelf iets verlagen.

Groeten,

Marlies
van Powerpeers
Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Alleen deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren en telt niet mee voor de leverancierswaardering.
5
Prijsstelling: 3
Duurzaamheid: 7
Facturering: n.v.t.
Klantenservice: 6
Overstapproces: 8
Online dienstverlening: 1
Klachtenafhandeling: 4
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
Maarten 30-5-2019 - 08:05

Zeer slechte app en website. Verbruiksdata kloppen niet waardoor ook kosten fout worden getoond. Bovendien is app heel erg traag. Maak me zorgen over de afrekening eind van het jaar.

  • Idee van stroom delen is mooi.
  • Registratie verbruik klopt niet.
  • App is veel te traag.
Beoordeling
10
Klantenservice: n.v.t.
Overstapproces: 10
Prijsstelling: n.v.t.
Online dienstverlening: n.v.t.
Klachtenafhandeling: n.v.t.
Facturering: n.v.t.
Duurzaamheid: n.v.t.
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
Diederik 29-5-2019 - 16:03
Overgestapt via Energiewereld.nl

Ik raad nooit welk bedrijf dan ook aan, dat is voor ieder zelf te beslissen.

  • Leuke welkomstbonus
  • Geen idee
Beoordeling
8
Online dienstverlening: n.v.t.
Duurzaamheid: 8
Prijsstelling: 8
Overstapproces: 9
Klachtenafhandeling: 8
Facturering: 8
Klantenservice: n.v.t.
Ik zou deze leverancier aanraden
Ja
R.H.J.Bremer 29-5-2019 - 10:33
Overgestapt via Energiewereld.nl

Het gehel contact was zeer positief en vriendelijk.

Meulenbelt 29-5-2019 - 10:20
Overgestapt via Energiewereld.nl

Deze overstap is via een ander voor ons geregeld. Heb er zelf niets voor gedaan en of we goedkoper uit zijn kan ik nog niet beoordelen.

Beoordeling
4
Prijsstelling: 7
Overstapproces: 7
Klantenservice: 2
Duurzaamheid: 5
Online dienstverlening: 4
Facturering: 3
Klachtenafhandeling: 2
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
M. Verweijen 29-5-2019 - 06:44
Overgestapt via Energiewereld.nl

Van alle keren dat ik via Gaslicht.com ben overgestapt naar een andere leverancier voor stroom en gas is dit helaas de minst positieve ervaring. Het zag er veelbelovend uit met een groen verhaal en website die inzicht geeft in waar je stroom wordt opgewekt. Helaas in duidelijkheid qua maandelijks verbruik gaat het mis. De slimme gasmeter blijkt helemaal geen standen door te geven maar daar moet ik na een paar maanden zelf achter komen. Hierover contact gehad maar volgens mij uiteindelijk nooit opgelost. Eind van het jaar een afrekening met een twee keer hogere meterstand, dus veel te duur uit. Klantenservice is niet bereid om hier een correctie op te maken als ik dit aantoon met meterstanden. Dat beloven ze dan het jaar daarop wel te corrigeren?? ('U bent het geld heus niet kwijt mevrouw'). Voor mij een reden om direct weer over te stappen en daarmee alsnog de correctie dan maar zo af te dwingen. Door deze handelswijze om mijn probleem niet te willen oplossen zal Powerpeers niet opnieuw mijn keus zijn bij een volgende overstap.

  • Maak waar wat je pretendeert en presenteert. Dan is het een hele leuke club.
  • Klantenservice is onder de maat. Onvriendelijk en Powerpeers wil gewoon een jaar lang over mijn teveel betaalde geld blijven beschikken. Dat kan echt niet.
Opmerking van Energiewereld.nl 29-5-2019 - 16:34
Beste meneer/mevrouw Verweijen,

Wat vervelend om te lezen dat de meterstanden niet uitgelezen en meegenomen zijn voor het opmaken van uw jaarafrekening. Ik zou u graag aan willen bieden om samen te kijken wat ik in deze situatie voor u kan betekenen. Zou u dan een mail willen sturen naar info@gaslicht.com? Uiteraard kunt u eerst ook even bellen naar: 0342 411350. Ik help u namelijk graag!

Met vriendelijke groet,

Rosanneke