Wij vergelijken. Jij bespaart.
Ben Woldring
Vragen? Wij bellen je graag terug
Powerpeers
69% van de klanten raadt Powerpeers aan.
23% zegt Powerpeers misschien aan te raden.

Powerpeers reviews, informatie & waardering

Om je te helpen bij je keus, willen wij u zoveel mogelijk informatie over de facturatie en geleverde diensten van Powerpeers geven. Twijfel je nog? Lees dan de Powerpeers ervaringen en beoordelingen. Is Powerpeers je energieleverancier en wil je zelf een ervaring en/of beoordeling over Powerpeers plaatsen? Bij klantervaringen kun je uw ervaringen en beoordeling over Powerpeers met andere consumenten delen.

Vergelijk alle pakketten van Powerpeers
Het voordeligste actiepakket van Powerpeers!
SamenStroom en CO2-gecompenseerd Gas Vast 3 jaar Actie
Welkomstpremie
€ 390
Jaarprijs
€ 1982,48
69%
van 105 klanten zou deze leverancier aanbevelen
23% misschien 9% niet

Klantervaringen

Beoordeling
10
Overstapproces: n.v.t.
Klantenservice: 10
Duurzaamheid: 10
Facturering: 10
Prijsstelling: 10
Online dienstverlening: 10
Klachtenafhandeling: n.v.t.
Ik zou deze leverancier aanraden
Ja
S.J.Berends 20-4-2019 - 17:48
Overgestapt via Energiewereld.nl

Wegens verhuizing naar een nieuwe woning geen overstap, maar nieuwe leverancier gezocht.
Leverantie op oude adres nog enige tijd laten doorlopen bij oude leverancier en daarna beëindigd.
Ging vlekkeloos.

Beoordeling
9
Overstapproces: 10
Klantenservice: n.v.t.
Facturering: 9
Prijsstelling: 8
Online dienstverlening: 9
Klachtenafhandeling: n.v.t.
Duurzaamheid: 10
Ik zou deze leverancier aanraden
Ja
Tom 20-4-2019 - 11:41
Overgestapt via Energiewereld.nl

Zeer makkelijk

  • Snel voor elkaar
  • niets
Beoordeling
9
Prijsstelling: 9
Facturering: 9
Duurzaamheid: 9
Overstapproces: 9
Online dienstverlening: 9
Klantenservice: 9
Klachtenafhandeling: n.v.t.
Ik zou deze leverancier aanraden
Ja
H.Cazemier 17-4-2019 - 11:36
Overgestapt via Energiewereld.nl

Zo groen als gras.

  • Nette behandeling goede ontvangst.
  • Geen nadelen.
Beoordeling
8
Overstapproces: 8
Prijsstelling: 8
Facturering: 8
Online dienstverlening: 8
Klantenservice: 8
Klachtenafhandeling: n.v.t.
Duurzaamheid: 8
Ik zou deze leverancier aanraden
Ja
Dick 17-4-2019 - 11:30
Overgestapt via Energiewereld.nl

Overstappen zonder problemen

  • App zou beter kunnen.
Beoordeling
8
Online dienstverlening: 7
Duurzaamheid: 8
Overstapproces: 7
Klantenservice: 8
Facturering: n.v.t.
Klachtenafhandeling: 8
Prijsstelling: 8
Ik zou deze leverancier aanraden
Misschien
WS 12-4-2019 - 10:22
Overgestapt via Energiewereld.nl

Overstap via GasLicht.com gaf een voordeliger aanbod dan via de speciale ledenactie van de ANBO. Daar zitten ook addertjes onder het gras. Niet doen dus.
Ook bij de overstap via GasLicht.com werd door PowerPeers geprobeerd om mij maandelijks een astronomisch hoog bedrag aan voorschot te laten betalen. Dus sparen tegen nul rente bij PowerPeers i.p.v. op de bank. Ik vind dat erg onbehoorlijk. Ze weten het zelf ook maar al te goed, want na de 1e klacht werd het direct zonder commentaar bijgesteld.

Beoordeling
4
Prijsstelling: 6
Duurzaamheid: n.v.t.
Online dienstverlening: 1
Facturering: 6
Klantenservice: 1
Klachtenafhandeling: 1
Overstapproces: 6
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
jw 5-4-2019 - 16:05
Overgestapt via Energiewereld.nl

Sturen ze een mail voor toestemming om je slimme meter uit te lezen. Bij geen antwoord geen toestemming. Komt er later nog een herinnering of je de meter wilt laten uitlezen. Nog steeds niet beantwoordt. Krijg je later weer een mail dat je meter WEL maandelijks wordt uitgelezen voor het energierapport. Trekken zich niks aan van de gedragscode.

Reacties

jw 15-4-2019 - 19:37
Stop dan ook eens met die mails om toestemming te vragen. Het uitlezen heb ik al laten stopzetten.
Marlies - van Powerpeers 10-4-2019 - 15:15
Goedemiddag JW,

Natuurlijk hoef je ons geen toestemming te geven om je meter dagelijks uit te lezen als je dat niet wilt. Het is niet onze bedoeling om je daar mee lastig te vallen. Echter vaak vergeten klanten dit aan te passen, terwijl ze dit juist wel prettig vinden. Zo kun je namelijk via je energiedashboard dagelijks je verbruik in zien en ook energie delen als je zonnepanelen hebt. Vandaar dat we hier ook een herinnering voor sturen.

Het energierapport móeten we maandelijks naar je versturen. De overheid wil dit graag om mensen inzicht te geven in hun energieverbruik en zo energiebesparing aan te moedigen. Daarvoor hebben wij jouw toestemming niet nodig. Daarnaast mogen we ook voor het maken van de jaarrekeningen en bij verhuizen of overstappen je meters uitlezen.

Als je helemaal niet wilt dat je meterstanden op afstand kunnen worden uitgelezen, kun je dit bij je netbeheerder uit laten zetten.

Met vriendelijke groet,

Marlies
van Powerpeers
Beoordeling
8
Klantenservice: 8
Online dienstverlening: 8
Duurzaamheid: 9
Facturering: 8
Klachtenafhandeling: n.v.t.
Overstapproces: 8
Prijsstelling: 8
Ik zou deze leverancier aanraden
Ja
Laan 1-4-2019 - 20:02
Overgestapt via Energiewereld.nl

Nog maar kort klant bij Powerpeers, maar overstap is probleemloos verlopen.
Eerste indruk is zonder meer goed.
Ik heb 3-jarig contract afgesloten. Mijn verwachting is dat energieprijzen op korte termijn verder zullen stijgen.

Beoordeling
8
Online dienstverlening: n.v.t.
Facturering: 8
Duurzaamheid: 8
Klachtenafhandeling: n.v.t.
Overstapproces: 8
Klantenservice: n.v.t.
Prijsstelling: 8
Ik zou deze leverancier aanraden
Ja
Marco 1-4-2019 - 19:39
Overgestapt via Energiewereld.nl

Site was duidelijk, overstappen en info duidelijk en goed. Nog geen problemen gehad.

  • Site, info en overstapsevivce. Prijs en keuze.
  • Nog niets gevonden.
Beoordeling
8
Prijsstelling: 8
Facturering: 8
Duurzaamheid: 9
Overstapproces: 9
Online dienstverlening: 8
Klantenservice: n.v.t.
Klachtenafhandeling: n.v.t.
Ik zou deze leverancier aanraden
Ja
P. Ramakers 31-3-2019 - 13:07
Overgestapt via Energiewereld.nl

Concurrerende prijzen en duidelijk beleid.

  • Geen dag/nachttarief
  • App werkt niet altijd snel
Beoordeling
6
Prijsstelling: 8
Duurzaamheid: 9
Online dienstverlening: 4
Klantenservice: 5
Overstapproces: 2
Facturering: n.v.t.
Klachtenafhandeling: 6
Ik zou deze leverancier aanraden
Misschien
Willie 31-3-2019 - 10:05
Overgestapt via Energiewereld.nl

Overstap ging helemaal niet goed, berichtjes daarover werden niet goed beantwoord, ook de telefoon gaf de eerste keer geen oplossing, pas na herhaaldelijk contact werd het eindelijk geregeld.