Wij vergelijken. Jij bespaart.
Ben Woldring
Vragen? Wij zijn vandaag bereikbaar tot 17.00 uur

Terug naar het nieuwsoverzicht

Excuses Nuon voor problemen energienota

2 reacties

Energiebedrijf Nuon biedt in een paginagrote advertentie in de landelijke dagbladen van zaterdag  zijn verontschuldigingen aan voor fouten met eindrekeningen. Het bedrijf erkent dat er problemen zijn met de energierekeningen voor de consument. 

Volgens EnergieNed, de koepelorganisatie van de energiebedrijven, gaat het maandelijks om 15.000 à 20.000 fouten. De problemen doen zich vooral voor bij de eindrekeningen die mensen bij hun verhuizing moeten krijgen.

Nuon beweert dat de problemen ontstaan zijn door de liberalisering van de energiemarkt op 1 juli vorig jaar. Het energiebedrijf was er administratief nog niet helemaal klaar voor.

Deel dit artikel op:

Reacties (2)

Geplaatst door: cees Meijer ()

Hoe heeft u dit opgelosd? Ik heb namelijk recentelijk een naverekening gekregen van nuon ten bedrage van 48000 euro.

Geplaatst door: e v d k ()

ik les nu dat er fouten zijn gemaakt bij jaarafrekeningen van mensen die verhuizen,nou in dit geval ga ik niet verhuizen maar krijg gewoon twee jaarafrekeningen,..de eerste daar krijgen we nog 123,00 euro terug, de tweede kwam een week later...of we maar even 22000,00 willen bijbetalen,na een verekening van het dag en nachtstroom wordt het dan 18893,10...na veel getelefoneer zijn we nergens gekomen een hoge telefoonrekening,dat zit er nu ook bij..de redenatie voor de nuon..de meteropnemer heeft telkens maar 1 meter opgenomen..vandaar dat we het verschil,wat we dan te weinig zouden hebben betaalt nu maar alsnog moeten betalen,en als uitzondering mogen we dit dan in 4 jaar doen elke maand voor een prive woonhuis bijna 600,00euro per maand..ach ja het is ons woord tegen dat van hun..dus bewijs maar eens dat ze ongelijk hebben ik zou niet weten hoe?..als iemand het wel weet zou ik dit graag vernemen..

Dit nieuwsbericht is ouder dan een jaar. Je kunt daarom niet meer reageren.