Wij vergelijken. Jij bespaart.
Ben Woldring
Vragen? Wij zijn vandaag bereikbaar tot 22.00 uur

Terug naar het nieuwsoverzicht

Geen verbetering service energiebedrijven?

Wat is de situatie negen maanden na de liberalisering van de energiemarkt en wat heeft het nou werkelijk voor de consument opgeleverd? TROS Radar besteedt er vanavond 21 maart om 20.25 uur aandacht aan in haar tv-programma op Ned. 2. Minister Brinkhorst reageert op de uitslag van de Radar enquête.

Radar heeft haar testpanel gevraagd naar hun bevindingen met de energiebedrijven. De resultaten liegen er niet om: de chaos lijkt nog lang niet voorbij, zo stelt het consumentenprogramma. Minister Brinkhorst reageert op de uitslag van de Radar enquête.

Kennelijk komt de directeur van ENECO Energie ook aan het woord, want reeds vòòr de uitzending heeft het energiebedrijf een reactieformulier op haar website geplaatst met de volgende tekst:

Op 21 maart heeft TROS Radar aandacht besteed aan de liberalisering van de energiemarkt.
Het tv-programma had als doel een overzicht te geven van wat er sinds negen maanden vrije markt veranderd is in de dienstverlening van energiebedrijven.
In het programma heeft Dhr. Tuohy, Directeur Retail van ENECO Energie, u opgeroepen om uw reactie te geven en/of uw klacht kenbaar te maken.
U kunt dit doen via onderstaand reactieformulier: de met (*) gemarkeerde velden zijn verplicht.
Wij bedanken u alvast voor uw reactie, dit stelt ons in staat om uw klacht op te lossen en om onze dienstverlening te verbeteren.

Zo doen ze dat bij ENECO Energie!

Bronnen: Tros Radar en ENECO Energie

Deel dit artikel op:

Dit nieuwsbericht is ouder dan een jaar. Je kunt daarom niet meer reageren.