Wij vergelijken. Jij bespaart.
Ben Woldring
Vragen? Wij bellen je graag terug

Terug naar het nieuwsoverzicht

Greenchoice neemt snelst de telefoon op

2 reacties


Energieleverancier Greenchoice neemt binnen haar branche het snelst de telefoon op. Dat is een conclusie uit een onderzoek uitgevoerd door SNT Research.

Men heeft onderzocht hoe vaak een beller binnen 30 seconden een medewerker van een bedrijf aan de lijn kreeg. Er is onderzoek gedaan bij 85 organisaties uit 9 branches. Er zijn 4.000 telefoontjes gepleegd op doordeweekse werkdagen tussen 9.00 en 17.30 uur. Echter, bij het onderzoek is de inhoudelijke vraag niet gesteld. Je kunt wel een medewerker aan de lijn krijgen, maar wellicht word je daarna nog enkele malen doorverbonden voordat je daadwerkelijk antwoord op je vraag krijgt. Dit is niet meegenomen in het onderzoek.

Overheidsorganisaties en omroepen blijken relatief goed bereikbaar. Binnen de commerciële sector scoren de banken het hoogst, ‘retailers’ en internetproviders scoren zeer laag.
Greenchoice is dus het best scorende energiebedrijf. 65% van de telefoontjes werd binnen 30 seconden beantwoord. Tevens komt het bedrijf er als beste uit met een 0900-nummer.

Ook Electrabel en Evolta komen in het onderzoek goed uit de bus.

Deel dit artikel op:

Reacties (2)

Geplaatst door: J.F.Busson ()

L.s,



Vorige week heb ik mij via EasySwich bij u aangemeld voor de per direct levering van gas en electriciteit. Tot nu toe heb ik daar geen reponse op gehad.

Gaarne uw reactie

Met vriendelijke groet, J.F.Busson

Opmerking van de redactie op 23-06-2011
U heeft u via een concurrerende vergelijkingssite aangemeld: u kunt bij hen of bij de aanbieder terecht voor een status-update.
Geplaatst door: jv ()

wat is de 0900 nummer van Greenchoice??

Dit nieuwsbericht is ouder dan een jaar. Je kunt daarom niet meer reageren.