Met Durion naar de Olympische Spelen
Leestijd: 2 minuten
Durion, het energiebedrijf dat in het verleden nogal eens negatief in het nieuws kwam, voorzag de redactie van een heel leuk nieuwsfeit.
"Het laat zien dat beloftes worden nagekomen en dat het aanmeldingsproces soepel en goed verloopt', aldus Jeroen van Schie van Durion.
Op vrijdag de 13e, voor velen een ongeluksdag, hadden een zekere Gerard en Peter één van de mooiste dagen van 2004. Een aanmelding voor goedkope stroom van Durion was de aanleiding! Een paar weken vòòr 13 augustus 2004 hadden zij zich via een zogenaamde banner op het internet aangemeld om informatie te verkrijgen over groene stroom en gas van Durion.
"Gewoon even klikken en binnen een paar dagen word je gebeld door een medewerker die je alle benodigde informatie kan verstrekken. Na met de betreffende medewerker van Durion te hebben gesproken, besloten wij de overstap naar Durion te maken."
Er werd hun een contract toegestuurd en na de zeven werkdagen bedenktijd werden ze gebeld door een medewerker van Durion, die wilde weten of bekend was dat ze hadden meegedaan aan een banner-actie. "Door op de banner te klikken dong je mee naar een van de reizen naar de Olympische Spelen 2004 in Athene." Na te hebben geantwoord dat ze dat niet wisten, kregen ze het heugelijke nieuws te horen dat ze een compleet verzorgde reis naar de Olympische Spelen 2004 hadden gewonnen met kaarten voor de openingsceremonie! De dolgelukkige prijswinnaars maakten een enthousiast verslag en fraaie foto's van hun spectaculaire reis.
Het nieuwsfeit laat niet alleen zien dat beloftes worden nagekomen en het aanmeldingsproces soepel en goed verloopt, maar ook nog iets anders. Een bedrijf dat door actieve telefonische wervingspraktijken negatief in het nieuws kwam, bereikt het tegenovergestelde via attractieve banner-acties. Het toont de importantie van goede marketing aan: géén irritante banners maken is een hele kunst!
Klik hier voor online aanmelden voor Durion 100% Groene Energie met een exclusief Gaslicht.com voordeel
Laatste nieuws
-
ACM: Steeds meer onderscheid tussen klanten met en zonder zonnepanelen
12 april 2024 Energieleveranciers maken steeds vaker onderscheid tussen klanten met en zonder zonnepanelen. Dat me...
-
Warmtetarieven ondanks koppeling vaak hoger dan gasprijzen
29 maart 2024 Volgens een analyse van Gaslicht.com blijkt echter dat consumenten met een warmteaansluiting vaak me...
-
Gaslicht.com winnaar Shopping Awards 2024
28 maart 2024 Na winst in 2021 en 2022 heeft Gaslicht.com ook in 2024 weer een Shopping Award gewonnen! Gaslicht.c...
-
Zonnepanelenbezitters snakken naar duidelijke regels en zekerheid vanuit overheid
27 maart 2024 Uit een analyse van Gaslicht.com blijkt dat de financiële voordelen van zonnepanelen het afgelopen h...
-
ACM: sluit geen energiecontract af via de telefoon
15 maart 2024 Energiecontracten die per telefoon worden verkocht zijn eigenlijk altijd te duur, stelt de ACM. Wat ...