Nuon verzoekt Greenpeace anti-Nuon campagne te stoppen
Leestijd: 1 minuut
Nuon heeft vandaag een brief verstuurd aan Greenpeace als reactie op de campagne ‘Stop Nuon’. De campagne is gericht op de multi-fuel centrale in de Eemshaven.
In de brief wordt Greenpeace verzocht de campagne aan te passen en te stoppen met het massamediaal gebruiken van beeld- en merkrecht van Nuon. "Zoals het logo, en andere kenmerkende elementen uit de huisstijl en campagne zoals de melodie en de ‘Niemand’ personage".
De milieuorganisatie richt de campagne niet alleen op de nieuwe kolencentrale van Nuon, maar ook op de bouw van de kolencentrale van Essent.
De volledige brief van Nuon vindt u hier
Laatste nieuws
-
Warmtetarieven ondanks koppeling vaak hoger dan gasprijzen
29 maart 2024 Volgens een analyse van Gaslicht.com blijkt echter dat consumenten met een warmteaansluiting vaak me...
-
Zonnepanelenbezitters snakken naar duidelijke regels en zekerheid vanuit overheid
27 maart 2024 Uit een analyse van Gaslicht.com blijkt dat de financiële voordelen van zonnepanelen het afgelopen h...
-
ACM: sluit geen energiecontract af via de telefoon
15 maart 2024 Energiecontracten die per telefoon worden verkocht zijn eigenlijk altijd te duur, stelt de ACM. Wat ...
-
Dit zijn de winnaars van de Gaslicht.com Award 2024
13 maart 2024 Wie zijn de drie beste energieleveranciers van 2024? Lees hoe de Gaslicht.com Award tot stand komt.
-
Ook Eneco laat mensen met zonnepanelen meer betalen
11 maart 2024 Eneco laat zonnepaneelbezitters meer betalen bij nieuw contract. Vastrecht stijgt met € 6 per mnd, l...