Wij vergelijken. Jij bespaart.
Ben Woldring
Vragen? Wij zijn vandaag bereikbaar tot 22.00 uur

Terug naar het nieuwsoverzicht

Overstappen of energiecontract vernieuwen

door Jeanet Woldring

Als je klant bent van een energieleverancier neem je doorgaans aan dat deze graag wil dat je ook klant blijft. In de marketing is immers bij iedereen bekend dat het werven van een nieuwe klant veel meer geld en energie kost dan het behouden van een bestaande klant. Daarom zou je verwachten dat energieleveranciers hun klanten in de watten leggen. Misschien zelfs extra voordeel bieden om ervoor te zorgen dat ze klant blijven.

In de energiewereld lijkt dit echter niet zo te werken

Deel dit artikel op:

Jeanet Woldring

Algemeen directeur
Jeanet Woldring
Ik ben Jeanet, vanaf 2000 werkzaam als directeur voor Bencom, het bedrijf achter Gaslicht.com en Energiewereld.nl. In het Noord-Groningse Usquert is het allemaal begonnen met Bellen.com. Mijn passie is een bijdrage te leveren aan de beste vergelijkingssites op het gebied van telecom, internet, energie, hotelbranche en verzekeringen. Onafhankelijkheid, betrouwbaarheid en transparantie is mijn credo.
Dit nieuwsbericht is ouder dan een jaar. Je kunt daarom niet meer reageren.