RWE sponsor Tour de France
4 reacties Leestijd: 2 minuten
Energiebedrijf RWE sponsort de Tour de France uitzendingen van de NOS. Vanaf januari 2007 is RWE Energy Nederland NV sponsor van NOS Studio Sport en NOS Studio Voetbal uitzendingen. Nu heeft RWE bekend gemaakt dat de sponsoring wordt doorgetrokken naar de NOS uitzendingen rondom de Tour de France. Vanaf donderdag 19 juli zal het bedrijf invulling geven aan de billboards rondom het NOS Tour journaal en NOS Studio Sportzomer: avondetappe.
Aan deze sponsoring is een speciale RWE Tour de France actie gekoppeld. Mensen die zich gedurende de Tour de France als klant van RWE aanmelden, maken kans op het winnen van een Gazelle Racefiets. De aanbieder staat met zijn energieproduct -met een vaste prijs voor een jaar- al een tijdlang in de Top 10 op Gaslicht.com. Een huishouden met een gemiddeld energieverbruik betaalt momenteel € 923 per jaar aan leveringskosten. De allergoedkoopsten zijn nog steeds Energie:direct, Greenchoice, MAIN Energie, Caplare, Oxxio en de Nederlandse Energie Maatschappij, hoewel het slechts zo'n 20 euro scheelt op jaarbasis. Ook Nuon, Elektran en Enerfree staan in de Top 10 voordeligste aanbiedingen.
De samenwerking tussen RWE en NOS is tot stand gekomen door bemiddeling van sportmarketing, media en sponsoringadviesbureau PRO SPORT uit Hilversum. Al geruime tijd werkt PRO SPORT nauw samen met de NOS en Ster op het gebied van grote sport evenementen zoals de Tour de France, WK en EK schaatsen.
RWE AG, sinds 2000 vertegenwoordigd in Nederland met RWE Energy Nederland N.V. in Hoofddorp en haar dochtermaatschappijen (RWE Haarlemmermeergas N.V. in Hoofddorp en RWE Obragas N.V. in Helmond) zorgen samen voor de levering van gas en elektriciteit aan meer dan 350.000 huishoudens en meer dan 30.000 bedrijven in Nederland.
Reacties (4)
Staat er ook mss een uhhh..De sponsors erbij zou wel handig zijn voor mijn spreekbeurt!:p
Meer klanten wil niet zeggen lagere kosten voor de klant.
Zo houden ze alleen maar meer over dat ze hoogstwaarschijnlijk weer in eigen zak steken.
Maar als ze veel meer klanten binnenhalen worden alle bedrijfskosten ook over meer klanten verdeeld 😉
Waar zouden ze dat van doen,denkt u?
Precies,van uw centen!
Ik zou zeggen:verlaag je tarieven en geef zo je klanten het geld terug dat ze teveel betalen.
Laatste nieuws
-
ACM: Steeds meer onderscheid tussen klanten met en zonder zonnepanelen
12 april 2024 Energieleveranciers maken steeds vaker onderscheid tussen klanten met en zonder zonnepanelen. Dat me...
-
Warmtetarieven ondanks koppeling vaak hoger dan gasprijzen
29 maart 2024 Volgens een analyse van Gaslicht.com blijkt echter dat consumenten met een warmteaansluiting vaak me...
-
Gaslicht.com winnaar Shopping Awards 2024
28 maart 2024 Na winst in 2021 en 2022 heeft Gaslicht.com ook in 2024 weer een Shopping Award gewonnen! Gaslicht.c...
-
Zonnepanelenbezitters snakken naar duidelijke regels en zekerheid vanuit overheid
27 maart 2024 Uit een analyse van Gaslicht.com blijkt dat de financiële voordelen van zonnepanelen het afgelopen h...
-
ACM: sluit geen energiecontract af via de telefoon
15 maart 2024 Energiecontracten die per telefoon worden verkocht zijn eigenlijk altijd te duur, stelt de ACM. Wat ...