Wij vergelijken. Jij bespaart.
Ben Woldring
Vragen? Wij bellen je graag terug
Nederlandse Energie Maatschappij

Nederlandse Energie Maatschappij reviews, informatie & waardering

Om je te helpen bij je keus, willen wij u zoveel mogelijk informatie over de facturatie en geleverde diensten van Nederlandse Energie Maatschappij geven. Twijfel je nog? Lees dan de Nederlandse Energie Maatschappij ervaringen en beoordelingen. Is Nederlandse Energie Maatschappij je energieleverancier en wil je zelf een ervaring en/of beoordeling over Nederlandse Energie Maatschappij plaatsen? Bij klantervaringen kun je uw ervaringen en beoordeling over Nederlandse Energie Maatschappij met andere consumenten delen.

Vergelijk alle pakketten van Nederlandse Energie Maatschappij
Het voordeligste actiepakket van Nederlandse Energie Maatschappij!
Modelcontract Groene Stroom en Gas
Jaarprijs
€ 2176,34
Aanmelden
Dit pakket kun je nog niet via ons bestellen

Archief 2017

Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van Nederlandse Energie Maatschappij zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.

Klantervaringen

Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren.
1
Klachtenafhandeling: 1
Facturering: n.v.t.
Duurzaamheid: n.v.t.
Klantenservice: 1
Online dienstverlening: 1
Overstapproces: 1
Prijsstelling: n.v.t.
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
caspar muysert 13-10-2017 - 08:03

WAARDELOOS!
Heb een overstap gedaan naar NLE middels de overstapservice. Na een dag kreeg ik een mail dat de overstapservice niet werkt omdat ik mijn huidige contract al had opgezegd. Dit was niet zo dus ben ik begonnen met mailen. GEEN reactie dus ben ik gaan bellen en appen. Na een week kreeg ik een bevestiging dat de overstap geregeld is. Vandaag heb ik een mail ontvangen dat ze het jammer vinden dat ik de aanvraag heb geannuleerd. IK HEB NIETS GEANNULEERD!! NLE ZIET SPOKEN!!

  • GEEN
  • Kennis van product, reageren op mail (bij verkoop lukt het wel), logboek van klant
Opmerking van Energiewereld.nl 13-10-2017 - 14:56
Wat vervelend dat de overstap niet naar wens is verlopen. Wij hebben NLE op de hoogte gebracht van uw bericht. Heeft u hulp nodig bij een nieuwe overstap? Neem gerust contact met ons op. Wij helpen u graag.
Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren.
1
Klantenservice: 1
Overstapproces: 1
Duurzaamheid: 1
Facturering: 1
Prijsstelling: 1
Klachtenafhandeling: 1
Online dienstverlening: 1
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
Verstappen 14-9-2017 - 15:01

Ik zat bij Eon helemaal tevreden. Een keer een telefoontje van NLE helemaal niks toegezegd en ineens was ik weg bij Eon vette boete had NLE me gewoon klant gemaakt en ik wil helemaalniet bij NLE nu ook nog 40 euro per maand duurder uit plus een zakelijk contract van hun van 3 jaar

  • Hier klopt helemaal niks
Opmerking van Energiewereld.nl 15-9-2017 - 17:00
Wat vervelend dat u zonder dat u zich daarvan bewust was bent overgestapt. Als u het gevoel heeft dat dit echt ten onrechte is geweest, dan raden wij u aan NLE te vragen naar uw akkoord. Zij moeten dan het telefoongesprek hebben opgenomen of u heeft bijvoorbeeld akkoord gegeven door op een link in een mail te klikken.
Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren.
3
Facturering: 1
Online dienstverlening: 1
Klantenservice: 1
Overstapproces: 10
Prijsstelling: 5
Duurzaamheid: n.v.t.
Klachtenafhandeling: 1
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
Joop 27-8-2017 - 22:08

NIET AAN BEGINNEN, NIET AAN BEGINNEN.
Het enige waar ze meer dan goed in zijn is je onder valse voorwendsels binnenlokken en daarna spelen ze een perfect kat- en muisspel. Helaas ben jij de muis.

  • Niks
  • Opsodemieteren van de Nederlandse energiemarkt.
Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren.
5
Prijsstelling: 5
Duurzaamheid: 6
Online dienstverlening: 4
Facturering: 8
Klachtenafhandeling: 3
Overstapproces: 7
Klantenservice: 3
Ik zou deze leverancier aanraden
Misschien
RG van Hunnik 18-7-2017 - 06:12

Afgelopen 3 jaar bij de NLE klant geweest. Dat ging prima. Nu is mijn contract afgelopen en ontvang ik veel emails dat ik dit moet / kan verlengen. Niets aan de hand....totdat. Ik heb inmiddels 2x mijn contract telefonisch verlengd (de eerste keer had de medewerker "iets fout gedaan" excuses en een kaartje!) maar nu nog steeds geen exemplaar ontvangen ( 2 weken clausule) Ik ben benieuwd of we nog een 3e poging gaan doen. Ik ben er inmiddels wel klaar mee. Als ik deze week geen contract krijg ga ik naar een andere leverancier. Ik heb totaal geen vertrouwen in de organisatie en administratie van deze maatschappij. Trouwens: zo goedkoop zijn ze volgens mij nou ook weer niet.

  • Eerste periode, inclusief overstap, ging prima.
  • Het verlengen van het contract is een crime.
Opmerking van Energiewereld.nl 18-7-2017 - 15:23
Wij begrijpen dat dit vervelend is. Vooral omdat u nu voor de derde keer actie moet ondernemen. Als u wilt kunnen wij ook voor u nakijken of het voordeliger is om over te stappen naar een andere energieleverancier. Neem hiervoor gerust even contact met ons op. U kunt ons bereiken op: 0342 411 350 of per mail: info@gaslicht.com.
Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren.
3
Prijsstelling: 1
Klachtenafhandeling: 1
Klantenservice: 5
Online dienstverlening: 5
Overstapproces: 1
Duurzaamheid: n.v.t.
Facturering: 3
Ik zou deze leverancier aanraden
Misschien
Fam. T 24-4-2017 - 14:28

Overstap verliep niet soepel. Gaslicht.com had een andere prijs aangegeven op de website. Achteraf was de prijs nagenoeg hetzelfde. Dus wel wat 'overstap' gedoe gehad, voor eigenlijk te weinig 'voordeel'.
Ook de automatische incasso verliep niet goed, en ik werd daar niet over geïnformeerd, waardoor er extra kosten in rekening werden gebracht. Dit is na meerdere telefoon gesprekken wel gecorrigeerd. Daar moest wel wat uitleg aan vooraf gaan.

  • Uiteindelijk wel opgelost. Je kunt prima een klacht via de mail achterlaten, NEM komt daar wel op terug.
  • Medewerkers zouden vooraf aan een klacht zich iets beter kunnen verdiepen in de klacht, zodat je niet het hele verhaal weer vanuit de tenen moet vertellen.
Opmerking van Energiewereld.nl 24-4-2017 - 16:36
Vervelend om te lezen dat de overstap naar NLE niet soepel is verlopen. Indien u vragen heeft over de overstap of over het contract dan kunt u ook altijd contact met onze servicedesk opnemen. Wij kunnen eventuele vragen direct bij de energieleverancier voorleggen.
Frouke van der Ploeg 10-3-2017 - 16:24
Overgestapt via Energiewereld.nl

Heb vandaag gebeld met nle,blijkt dat de fout bij mijzelf lag wat betreft het termijnbedrag incaseren nadat het jaarcontract al afgelopen was.De in rekening gebrachte kosten op de jaarafrekening waren van 13 maanden in plaats van 12 maanden.
De volgende keer de afrekening even wat beter lezen.

Opmerking van Energiewereld.nl 13-3-2017 - 14:23
Wat fijn om te lezen dat het inmiddels is opgehelderd en dat u dat nog heeft laten weten.
Beoordeling
2
Prijsstelling: 5
Duurzaamheid: 1
Online dienstverlening: 1
Facturering: 1
Overstapproces: 5
Klantenservice: 1
Klachtenafhandeling: 1
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
Frouke van der Ploeg 9-3-2017 - 18:49
Overgestapt via Energiewereld.nl

Ik had een contract voor 1 jaar afgesloten.Toen het jaar bijna voorbij was werd ik bestookt met e-mails en werd ik een paar keer per dag opgebeld.Het contract is inmiddels opgezegd door mijn nieuwe leverancier maat de incasso"s van nle gaan gewoon door.Gelukkig had ik de incasso na de laatste geblokkeerd maar nu hebben ze het toch van de eindafrekening afgetrokken.Op e-mails word niet gereageerd.Dit allemaal bedoeld om mensen te ontmoedigen om elk jaar over te stappen natuurlijk.Mij persoonlijk ontmoedigt het niet,integendeel.

Beoordeling
9
Klachtenafhandeling: 10
Online dienstverlening: 8
Duurzaamheid: 8
Overstapproces: 10
Prijsstelling: 8
Klantenservice: 10
Facturering: 8
Ik zou deze leverancier aanraden
Ja
Erik elting 23-2-2017 - 08:06
Overgestapt via Energiewereld.nl

Goed geregeld en goede persoonlijke service

  • Geen wachttijd aan de telefoon
Beoordeling
4
Prijsstelling: 5
Klachtenafhandeling: 5
Online dienstverlening: 1
Overstapproces: 2
Klantenservice: 3
Facturering: 6
Duurzaamheid: 8
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
Erik 22-2-2017 - 15:04
Overgestapt via Energiewereld.nl

Zou binnen een uur bericht krijgen, uiteindelijk na 1 week pas

Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren.
3
Overstapproces: 3
Prijsstelling: 6
Klachtenafhandeling: 1
Online dienstverlening: 1
Duurzaamheid: 4
Klantenservice: 1
Facturering: 3
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
Peter Hoeks 28-1-2017 - 11:16

- NLE stuurt contracten op per mail waar je niet om hebt gevraagd.
- NLE is slecht bereikbaar en reageert niet op email.
- Controleer goed de jaarnota's van NLE, deze kloppen vaak niet.

  • Overstappen ging makkelijk
  • - Service
  • - Bereikbaarheid
  • - Jaarnota's
Opmerking van Energiewereld.nl 30-1-2017 - 17:00
Jammer te vernemen dat u geen goede ervaring heeft met NLE. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen, dan vernemen wij dat graag van u. Wij zijn telefonisch bereikbaar via 0342-411350 of per e-mail via info@gaslicht.com.