Wij vergelijken. Jij bespaart.
Ben Woldring
Vragen? Wij zijn vandaag bereikbaar tot 22.00 uur

Terug naar het nieuwsoverzicht

Deel uw ervaringen op Gaslicht

2 reacties

Wilt u graag weten wat andere overstappers van de gekozen leverancier vinden, of graag uw eigen ervaring delen met andere overstappers? Dat kan op Gaslicht.com. Niet alleen vergelijken op prijs, maar ook op kwaliteit.

U kunt bij Gaslicht.com uw ervaringen met een energieleverancier kwijt. Na uw overstap wordt u namelijk gevraagd naar uw ervaringen tijdens en na de overstap. We hebben ondertussen veel overstappers die hun mening hebben gegeven over de leverancier – en dat geeft een goed beeld hoe de service van de energieleverancier verloopt. U kunt een rapportcijfer geven voor prijsstelling,  facturering,  overstapproces,  online dienstverlening,  klantenservice,  klachtenafhandeling en duurzaamheid.

Om een zo betrouwbaar mogelijk beeld te creëren, hebben we de waarderingen onderverdeeld in twee categorieën: geverifieerde en niet geverifieerde beoordelingen. Eerstgenoemde zijn geplaatst door bezoekers die overgestapt zijn via een van onze vergelijkers, niet geverifieerde beoordelingen kunnen door iedere willekeurige bezoeker rechtstreeks online worden geplaatst, mits men zich houdt aan de spelregels.

Deze gegevens, samen met Gaslicht.com criteria en onafhankelijk onderzoek van Vereniging Eigen Huis, worden omgezet in een Prijs/Kwaliteit score. Zo kunt u eenvoudig zien wat u van een leverancier kunt verwachten. Een leverancier kan maximaal 10 punten scoren en de Prijs/Kwaliteitscore wordt iedere maand opnieuw bepaald. Hopelijk maakt dat de keuze voor een energieleverancier makkelijker voor u. Benieuwd naar de ervaringen van andere overstappers of  uw ervaring delen? Klik hier

Deel dit artikel op:

Reacties (2)

Geplaatst door: w van de kerkhof ()

Zijn er op de jaarafrekening van ESSENT ineens "servicekosten" in rekening gebracht.....das gek want die kan ik nergens vinden in het aanbod,en ook niet in het contract ...en zo STELEN ze hun welkomstpremie weer terug,...: "ik zeg wegwezen "

Opmerking van de redactie op 26-11-2014
Indien u dat wenst kijken wij graag uw jaarrekening voor u na. U kunt uw jaarrekening dan doorsturen naar info@gaslicht.com.

Met vriendelijke groet,
Team Gaslicht.com
Geplaatst door: Patrick ()

Heb een leeg staand huis, maar je moet een leverancier hebben. Ik mij aangemeld bij de NederlandseEnergieMaatschapij. Krijg contract, later ook de bevestiging en daarna niets mee. word geen geld af geschreven en krijg ook geen factuur. bellen met hun en ja factuur krijg je nog en komt goed. Paar weken later een brief van ENEXIS dat ik word af gesloten omdat ik geen leverancier had, dus ik bellen. NEE NEM heeft laten weten niets meer te leveren. Dus ik bellen, ja je hebt je rekening niet betaald.. Dus ik SORRY maar ik heb nooit iets ontvangen en het kwam allemaal goed. JA zegt NEM, niets aan te doen, dus ik weer naar een andere maatschapij waar nu wel alles goed gaat..Krijg ik later de brief om mijn meter stand door te geven ik ingevuld, krijg ik een gepeperde rekening van 2 maanden a 95 euro niet betaald en nog een rekening van 250 euro omdat ik binnen een jaar het contract verbonden heb. Nu ook werken ze niet mee met de afwikkeling en zal ik naar de rechter moeten gaan om mijn gelijk te krijgen.Tot bij de rechter NEM!!

Dit nieuwsbericht is ouder dan een jaar. Je kunt daarom niet meer reageren.