Wij vergelijken. Jij bespaart.
Ben Woldring
Vragen? Wij bellen je graag terug
DELTA
53% van de klanten raadt DELTA aan.
29% zegt DELTA misschien aan te raden.

DELTA reviews, informatie & waardering

Om je te helpen bij je keus, willen wij u zoveel mogelijk informatie over de facturatie en geleverde diensten van DELTA geven. Twijfel je nog? Lees dan de DELTA ervaringen en beoordelingen. Is DELTA je energieleverancier en wil je zelf een ervaring en/of beoordeling over DELTA plaatsen? Bij klantervaringen kun je uw ervaringen en beoordeling over DELTA met andere consumenten delen.

Vergelijk alle pakketten van DELTA
Het voordeligste actiepakket van DELTA!
Groene Stroom en Gas 3 jr Vast Actie
Welkomstpremie
€ 285
Jaarprijs
€ 2111,27
53%
van 17 klanten zou deze leverancier aanbevelen
29% misschien 18% niet

Klantervaringen

Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Alleen deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren en telt niet mee voor de leverancierswaardering.
1
Prijsstelling: 1
Facturering: 1
Klantenservice: 1
Overstapproces: 1
Klachtenafhandeling: 1
Online dienstverlening: 1
Duurzaamheid: 1
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
Rick 17-6-2019 - 14:53

Ik ben er hetzelfde ingetrapt als de rest ze doen voor als je huidige leverancier ze beloven bergen.
Ik heb door deze ellende in 2 maanden tijd 350 euro moeten betalen aan Delta.
En dan bel je een keer hoe het zit kunnen ze niks voor je doen.
Stel oplichters!!
Triest bedrijf

Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Alleen deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren en telt niet mee voor de leverancierswaardering.
1
Klachtenafhandeling: n.v.t.
Prijsstelling: 1
Klantenservice: 1
Facturering: n.v.t.
Overstapproces: n.v.t.
Online dienstverlening: 1
Duurzaamheid: 1
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
Wendy 17-6-2019 - 14:06

Zijn nooit bereikbaar via telefoon. Gewoon niet naar delta zeer slecht

  • Geen
  • Telefonisch bereikbaar zijn
Beoordeling
8
Klachtenafhandeling: 7
Klantenservice: 8
Duurzaamheid: 7
Online dienstverlening: 8
Facturering: 8
Prijsstelling: 8
Overstapproces: 8
Ik zou deze leverancier aanraden
Ja
jans 26-5-2019 - 13:04
Overgestapt via Energiewereld.nl

kort helder communiceren

  • Financieel aantrekkelijk
  • nvt

Reacties

DELTA Webcare 5-6-2019 - 11:03
Hallo Jans,

Bedankt voor je positieve reactie!
Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Alleen deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren en telt niet mee voor de leverancierswaardering.
1
Klantenservice: 1
Duurzaamheid: n.v.t.
Facturering: n.v.t.
Prijsstelling: 1
Overstapproces: 1
Klachtenafhandeling: 1
Online dienstverlening: 1
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
Carla 25-5-2019 - 10:29

Wat een vreselijke maatschappij is dit. Zijn gewoon oplichters.
Aan de deur word je een nieuw termijnbedrag voorgerekend waar niets van klopt als je je contract krijgt. Dan ligt het opeens 28 !!! euro dan beloofd is. Een belletje met de klantenservice levert 2x een onvriendelijke medewerker die zegt dat je zelf maar beter op had moeten letten. Uiteindelijk betaal ik nu meer dan bij de vorige.
Ook moet je eerst 3 maanden !!! zelf de opzegvergoeding voorschieten, waar de medewerker aan de deur niets over gezegd heeft. Had je dus ergens in de kleine lettertjes moeten vinden. Aan de klantenservice melden dat je hierdoor in de financiële problemen komt boeit ze niet in het minst. Je wacht maar gewoon 3 maanden. En dat ook echt. Voor de uiteindelijke uitbetaling heb ze eerst tijd nodig om je een creditnota te sturen en daarna moet je echt nog 3 weken !!! op je geld wachten. Geen enkele consideratie voor je problemen waar je door hun in bent gekomen.
Wat een waardeloze bende. Mensen zo in de maling nemen 🙁
Helaas zit ik er 3 jaar aan vast ....

  • Geen enkele
  • Alles

Reacties

DELTA Webcare 5-6-2019 - 11:02
Hallo Carla,

Heel vervelend dat je het allemaal zo hebt ervaren. Dit is zeker niet de gang van zaken bij ons en ik schrik hier nogal van. Daarom zou ik je graag willen adviseren om contact met ons op te nemen. Zodat we dit netjes kunnen afhandelen.
Je kunt ons bereiken op 0118-22 55 00. (bereikbaar van 8:00 tot 18:00).
Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Alleen deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren en telt niet mee voor de leverancierswaardering.
1
Online dienstverlening: 1
Klachtenafhandeling: 1
Klantenservice: 1
Duurzaamheid: 1
Facturering: 1
Prijsstelling: 1
Overstapproces: 1
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
Wilma 24-5-2019 - 17:50

Ook wij zijn op een slinkse manier vast komen te zitten aan een contract bij Delta.
Er werd beloofd bij dezelfde leverancier te blijven. Mooi dus niet.
Er wordt beloofd dat ze het gaan uitzoeken maar hoor nog steeds niks.
Ben gewoon opgelicht!!!!!!
We gaan weer terug naar onze oude leverancier en dan maar een boete betalen is nog beter dan bij die oplichters blijven!

Reacties

DELTA Webcare 5-6-2019 - 11:05
Hallo Wilma,

Heel vervelend dat je het allemaal zo hebt ervaren. Ik ben heel benieuwd wat er allemaal fout is gegaan. Zodat we dit netjes kunnen afhandelen en dit kunnen verbeteren voor de toekomt.
Daarom zou ik je graag willen adviseren om contact met ons op te nemen.
Je kunt ons bereiken op 0118-22 55 00. (bereikbaar van 8:00 tot 18:00).
Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Alleen deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren en telt niet mee voor de leverancierswaardering.
1
Facturering: n.v.t.
Duurzaamheid: n.v.t.
Prijsstelling: n.v.t.
Overstapproces: 1
Online dienstverlening: 1
Klachtenafhandeling: 1
Klantenservice: 1
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
René 24-5-2019 - 09:41

ik ben op een slinkse wijze telefonisch benarder onder het rijden. Na in een zin de naam Essent gehoord te hebben dacht ik dat het wel goed zat, echter zit ik nu vast aan een contract van Delta. Na telefonisch contact te hebben gezocht om alles ongedaan te maken kreeg ik de mededeling dat ik net 1 dag te laat was. Ik heb Essent gebeld en hen de opdracht gegeven om mijn contract gewoon bij hun te blijven handhaven. Het kost me nu wel een opzegboete van 251 euro. ( als het allemaal rechtsgeldig is gegaan tenminste )Ik wil iedereen waarschuwen voor die slinkse telefoontjes, en neem de tijd om de gezonden mail goed door te lezen, en niet direct te beantwoorden tijdens het telefoongesprek. ik ben klaar met die verkooppraatjes.

Reacties

DELTA Webcare 5-6-2019 - 11:13
Hallo René,

Heel vervelend dat het allemaal zo is verlopen. Graag willen we dit allemaal voor je nazien.
Kun je contact met ons opnemen via 0118-22 55 00. dan kijken we het graag voor je na!
Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Alleen deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren en telt niet mee voor de leverancierswaardering.
2
Klantenservice: 1
Klachtenafhandeling: 1
Duurzaamheid: 2
Overstapproces: n.v.t.
Online dienstverlening: 2
Prijsstelling: 2
Facturering: 1
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
De Keizer 14-5-2019 - 12:41

Ik ben nog nooit zo onvriendelijk door een leverancier geholpen.
Ik heb een onduidelijke nota gekregen en ik word niet goed geholpen.
Jammer! Hier is de klant zeker GEEN koning.

Opmerking van Energiewereld.nl 14-5-2019 - 15:02
Beste meneer/mevrouw De Keizer,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u geen duidelijke afrekening heeft mogen ontvangen. U mag deze afrekening altijd even naar ons opsturen, dan kunnen wij hem even voor u nakijken. De afrekening mag u sturen naar info@gaslicht.com. Mocht u nog vragen hebben over uw afrekening of andere energiezaken, dan helpen wij u hier uiteraard graag mee!

Met vriendelijke groet,
Rosanneke
Beoordeling
7
Overstapproces: 7
Duurzaamheid: 7
Online dienstverlening: 7
Klantenservice: 7
Facturering: 7
Prijsstelling: 8
Klachtenafhandeling: n.v.t.
Ik zou deze leverancier aanraden
Ja
S.limmen 4-5-2019 - 11:26
Overgestapt via Energiewereld.nl

Ziet er allemaal goed uit tot nu toe

  • Over stap ging goed
Beoordeling
10
Online dienstverlening: 10
Duurzaamheid: n.v.t.
Overstapproces: 10
Prijsstelling: 9
Klantenservice: 10
Facturering: n.v.t.
Klachtenafhandeling: n.v.t.
Ik zou deze leverancier aanraden
Ja
M, van den Heuvel 3-5-2019 - 22:00
Overgestapt via Energiewereld.nl

Ik stap ieder jaar over en dat bevalt me best

  • Het gaat prima
  • Tot nu toe ben ik door iedereen keurig geholpen
Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Alleen deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren en telt niet mee voor de leverancierswaardering.
2
Prijsstelling: 1
Klantenservice: 1
Klachtenafhandeling: 1
Online dienstverlening: 1
Overstapproces: n.v.t.
Duurzaamheid: 9
Facturering: 1
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
Daniel 16-4-2019 - 11:15

Via mail contact zoeken vereist een lange adem. Verwachte reactietijd is 2 dagen, werkelijke reactietijd meer dan 2 weken. En dan pas als je ze via facebook er op attent maakt.

Fouten is de jaarafrekening kunnen ze en willen ze niet herstellen. Slecht werkende apparatuur die ze maar niet opgelost krijgen.

  • Weinig plusppunten
  • Meer en betere communicatie en er mensen neerzetten die wel probleemoplossend kunnen werken.