Wij vergelijken. Jij bespaart.
Ben Woldring
Vragen? Stuur ons een Whatsapp-bericht
Vergelijk energie en bekijk hoeveel u kunt besparen
Energie vergelijken
DELTA
72% van de klanten raadt DELTA aan.
21% zegt DELTA misschien aan te raden.

DELTA reviews, informatie & waardering

Om je te helpen bij je keus, willen wij u zoveel mogelijk informatie over de facturatie en geleverde diensten van DELTA geven. Twijfel je nog? Lees dan de DELTA ervaringen en beoordelingen. Is DELTA je energieleverancier en wil je zelf een ervaring en/of beoordeling over DELTA plaatsen? Bij klantervaringen kun je uw ervaringen en beoordeling over DELTA met andere consumenten delen.

Het voordeligste actiepakket van DELTA!
Groene Stroom en Gas Variabel
Jaarprijs
€ 2044,85
Aanmelden
Dit pakket kun je nog niet via ons bestellen
72%
van 29 klanten zou deze leverancier aanbevelen
21% misschien 7% niet

Klantervaringen

Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Alleen deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren en telt niet mee voor de leverancierswaardering.
2
Klachtenafhandeling: 2
Prijsstelling: 2
Facturering: n.v.t.
Overstapproces: n.v.t.
Online dienstverlening: 2
Duurzaamheid: n.v.t.
Klantenservice: 2
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
A. J Harbers 26-2-2021 - 14:59

We hadden de eindnota nog niet betaald, delta begon gelijk met een deurwaarder te dreigen, zeer min waardeloos. Niet mee in zee gaan.

Beoordeling
5
Klachtenafhandeling: 2
Klantenservice: 7
Online dienstverlening: n.v.t.
Overstapproces: 7
Facturering: 2
Duurzaamheid: 7
Prijsstelling: n.v.t.
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
Groeneveld 23-2-2021 - 17:50
Overgestapt via Energiewereld.nl

Het bedrijf is niet in staat om een verkeerde nota binnen een redelijke termijn te wijzigen. Het duurde een maand, nadat aangegeven was dat de nota niet klopte, voor er een juiste nota kwam en dan staat er nog: dit bedrag wordt binnen 3 weken betaald. Dat waren er dus 2, geweldig. Vraag mij af of het ook zo lang zou duren wanneer ik iets terug had moeten betalen! De klantenservice houdt je ook aan het lijntje, van kastje naar muur!!!

  • De mensen van de klantenservice zijn beleefd en vriendelijk en je wordt na een boze mail na enkele dagen terug gebeld, maar er verandert niets.....
  • De financiële afdeling verbeteren of iedereen vervangen die daar werkt.

Reacties

DELTA Webcare 24-2-2021 - 08:27
Wat vervelend om te lezen dat je deze ervaring met ons hebt gehad. Zou je mij een privé bericht met je gegevens willen sturen, dan kijk ik even met je mee wat er allemaal is gebeurd. Dit kun je doen via
Facebook Messenger via deze link: m.me/deltaenergienl en op Twitter via @deltaenergienl .

^Michael
Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Alleen deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren en telt niet mee voor de leverancierswaardering.
4
Klantenservice: 6
Klachtenafhandeling: n.v.t.
Overstapproces: 1
Prijsstelling: n.v.t.
Duurzaamheid: n.v.t.
Facturering: n.v.t.
Online dienstverlening: n.v.t.
Ik zou deze leverancier aanraden
Misschien
Thijs 22-2-2021 - 15:01

Heel irritant opdringende mevrouw via de telefoon met grapjes en mij teveel ge meneer.. meneer dit meneer dat en helemaal goed helemaal goed.. als ik dan vraag om de offerte op te sturen per mail. Word de toon anders. Ja kan ik ander keer terug bellen.. Heel onprofessioneel hierdoor krijg ik twijfels. Waar ik ook aan twijfel aan hoeveel ze kunnen zien bij zn bedrijf..

Reacties

DELTA Webcare 24-2-2021 - 08:30
Vervelend om te horen dat je niet zomaar een offerte kunt ontvangen. Zou je mij een privé bericht met je postcode en huisnummer willen sturen, dan kijk ik even met je mee wat er hier is gebeurd. Dit kun je doen via
Facebook Messenger via deze link: m.me/deltaenergienl en op Twitter via @deltaenergienl .

^Michael
Judith 9-2-2021 - 16:51

zojuist gebeld door Delta met een aanbieding voor energie. Ik moest gelijk beslissen en kon via de mail laten weten het toch niet te doen. Toen ik daar mijn twijfels over uitsprak werd het gelijk een stuk onaangenamer. Zeer agressieve verkooptechniek. Ik ben heb het afgekapt en de verbinding verbroken. Als ze al zo doen bij het afsluiten weet ik niet hoe ze gaan reageren als er iets niet gaat.

Reacties

DELTA Webcare 10-2-2021 - 10:24
Beste Judith, wat jammer om te lezen dat je deze ervaring met ons hebt hebt. Dit is niet de manier waarop wij klanten willen werven. Ik kijk graag voor je na waar het mis is gegaan. Zou je daarom contact met ons willen opnemen? Dit kun je doen via
Facebook Messenger via deze link: m.me/deltaenergienl en op Twitter via @deltaenergienl .

^Annelies
Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Alleen deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren en telt niet mee voor de leverancierswaardering.
3
Klantenservice: 1
Klachtenafhandeling: 1
Prijsstelling: 3
Overstapproces: 10
Online dienstverlening: 4
Duurzaamheid: 3
Facturering: 1
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
Rolant De Groot 29-1-2021 - 09:29

Arrogante dreigbrief gekregen omdat ik een rekening te laat betaalde. Totaal geen klantgerichte service. Ik betaalde jaren trouw mijn (20 euro p.m. te hoge, blijkt na prijsvergelijking) rekeningen en wordt behandeld als een wanbetaler. Ze gaan niet eens uit van een vergissing en dreigen in de 1e brief gelijk je binnen 6 dagen af te sluiten. Ben zo snel mogelijk zelf overgestapt. Zo wil je niet behandeld worden!

  • Geen enkel pluspunt, arrogante aasgieren zijn het.
  • Totaal geen klantgerichte service. Te duur.

Reacties

DELTA Webcare 1-2-2021 - 13:14
Beste Rolant, wat jammer om te lezen dat je deze ervaring met onze Klantenservice hebt. Ik kijk graag voor je na
waar het mis is gegaan. Zou je daarom contact met ons willen opnemen? Dit kun je doen via
Facebook Messenger via deze link: m.me/deltaenergienl en op Twitter via @deltaenergienl .

^Annelies
Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Alleen deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren en telt niet mee voor de leverancierswaardering.
1
Online dienstverlening: 1
Prijsstelling: 1
Facturering: 1
Klachtenafhandeling: 1
Duurzaamheid: n.v.t.
Klantenservice: 1
Overstapproces: 1
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
Irene 28-1-2021 - 16:27

Afgrijselijk! Ik wou dat ik nooit in zee was gegaan met deze boevenbende! Ben een hoop geld kwijt, was veel duurder uit dan bij mijn vorige leverancier en ondanks alle toezeggingen aan de telefoon, heb ik nooit een opzegvergoeding gekregen!

Reacties

DELTA Webcare 1-2-2021 - 13:12
Beste Irene, wat jammer om te lezen dat je deze ervaring met onze Klantenservice hebt. Ik kijk graag voor je na
waar het mis is gegaan. Zou je daarom contact met ons willen opnemen? Dit kun je doen via
Facebook Messenger via deze link: m.me/deltaenergienl en op Twitter via @deltaenergienl .

^Annelies
Beoordeling
8
Facturering: 8
Duurzaamheid: 7
Online dienstverlening: 9
Klantenservice: 7
Prijsstelling: 8
Overstapproces: 9
Klachtenafhandeling: 7
Ik zou deze leverancier aanraden
Misschien
Corina 25-1-2021 - 10:19
Overgestapt via Energiewereld.nl

Beoordeling
8
Prijsstelling: 8
Klachtenafhandeling: n.v.t.
Online dienstverlening: 8
Klantenservice: n.v.t.
Duurzaamheid: 8
Overstapproces: 9
Facturering: 8
Ik zou deze leverancier aanraden
Ja
M Marteijn 17-1-2021 - 11:00
Overgestapt via Energiewereld.nl

Kijken hoe het werkt bij Delta

  • Ben tot nu toe tevreden
Beoordeling
8
Online dienstverlening: 8
Overstapproces: 10
Prijsstelling: 8
Duurzaamheid: 8
Facturering: 8
Klachtenafhandeling: n.v.t.
Klantenservice: 8
Ik zou deze leverancier aanraden
Ja
P. de Knecht 17-1-2021 - 09:13
Overgestapt via Energiewereld.nl

Overstappen vlekkeloos verlopen.

  • Gemak.
Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Alleen deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren en telt niet mee voor de leverancierswaardering.
1
Online dienstverlening: 1
Facturering: n.v.t.
Klantenservice: 1
Overstapproces: n.v.t.
Duurzaamheid: n.v.t.
Prijsstelling: n.v.t.
Klachtenafhandeling: 1
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
Jan 12-1-2021 - 18:42

Ik werd door deze oplichters gebeld dat Ze een landelijk bureau waren en dat ze wilden kijken of mijn tarief Nog up to date was maar dat deden ze voor mijn huidige energie maatschappij nou die kon naar beneden en wie wil er niet minder betalen maar toen vroeg hij om mijn bank rekening dat vond ik vreemd dus ik zei nog de laatste 4 cijfers nee ze moesten het hele nummer omdat we al zolang geen contact meer hadden gehad ja stom ik geef het ben ik naar deze oplichters overgestapt ik hoop dat er nog gereageerd word op mijn mail voor de 14 dagen bedenktijd en dat ik bij mijn huidige energie leverancier kan blijven

  • Klanten beter informeren

Reacties

DELTA Webcare 13-1-2021 - 09:18
Hoi Jan,

Wat vervelend om dit te horen, dat je op deze manier bent benaderd. Dit is uiteraard niet de bedoeling.

Graag kijk ik met je mee wat ik voor je kan doen. Wil je contact met ons opnemen? Dit kun je doen via info@deltaenergie.nl, telefonisch, of via Facebook Messenger (m.me/deltaenergienl). We horen graag van je!

^Michael

Eerdere jaren

Vergelijk en bespaar tot € 300 op uw energierekening

Vergelijk objectief alle energieleveranciers. Bij ons stapt u gemakkelijk in drie stappen over. Overstappen via Energiewereld.nl is altijd gratis en levert een mooi voordeel op, zeker als u elk jaar opnieuw vergelijkt en overstapt.