Wij vergelijken. Jij bespaart.
Ben Woldring
Vragen? Wij bellen je graag terug
ENGIE
88% van de klanten raadt ENGIE aan.
13% zegt ENGIE misschien aan te raden.

ENGIE reviews, informatie & waardering

Om je te helpen bij je keus, willen wij u zoveel mogelijk informatie over de facturatie en geleverde diensten van ENGIE geven. Twijfel je nog? Lees dan de ENGIE ervaringen en beoordelingen. Is ENGIE je energieleverancier en wil je zelf een ervaring en/of beoordeling over ENGIE plaatsen? Bij klantervaringen kun je uw ervaringen en beoordeling over ENGIE met andere consumenten delen.

Vergelijk alle pakketten van ENGIE
Is ENGIE je huidige leverancier? Bekijk het verlengaanbod
Het voordeligste actiepakket van ENGIE!
Groene stroom en CO2 gecompenseerd gas 3 jr vast
Jaarprijs
€ 2007,15
88%
van 40 klanten zou deze leverancier aanbevelen
13% misschien 0% niet

Klantervaringen

Beoordeling
8
Prijsstelling: 7
Duurzaamheid: n.v.t.
Facturering: 7
Online dienstverlening: 8
Overstapproces: 8
Klantenservice: n.v.t.
Klachtenafhandeling: n.v.t.
Ik zou deze leverancier aanraden
Ja
Vos 16-4-2019 - 11:27
Overgestapt via Energiewereld.nl

Prima prijs.nvt

  • Nvt
  • Nvt
Beoordeling
8
Prijsstelling: 8
Klantenservice: 8
Duurzaamheid: n.v.t.
Facturering: 8
Klachtenafhandeling: n.v.t.
Online dienstverlening: n.v.t.
Overstapproces: 10
Ik zou deze leverancier aanraden
Ja
Niek Kolkman 11-4-2019 - 10:15
Overgestapt via Energiewereld.nl

Heldere informatie en super makkelijk overstappen.

Reacties

EduardoCab 13-4-2019 - 05:58
If you invested $1,000 in bitcoin in 2011, now you have $4 million: http://www.vkvi.net/97864
Kennethviets 15-4-2019 - 03:03
If you invested $1,000 in bitcoin in 2011, now you have $4 million: http://goto.iamaws.com/17910
Beoordeling
7
Duurzaamheid: 6
Prijsstelling: 7
Facturering: 7
Klantenservice: 8
Overstapproces: 8
Online dienstverlening: 8
Klachtenafhandeling: n.v.t.
Ik zou deze leverancier aanraden
Ja
Jan 9-4-2019 - 16:19
Overgestapt via Energiewereld.nl

Beste prijs

Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren.
8
Klachtenafhandeling: n.v.t.
Duurzaamheid: 8
Klantenservice: 8
Online dienstverlening: 8
Overstapproces: 8
Facturering: 8
Prijsstelling: 8
Ik zou deze leverancier aanraden
Ja
Frits Andriessen 8-4-2019 - 03:07

Website goed op orde. Aanpassen electra contract van dubbeltarief naar enkeltarief kun je zelf eenvoudig regelen.

Beoordeling
8
Facturering: 8
Klachtenafhandeling: n.v.t.
Duurzaamheid: 7
Overstapproces: 9
Online dienstverlening: 7
Prijsstelling: 8
Klantenservice: n.v.t.
Ik zou deze leverancier aanraden
Ja
den Boer 6-4-2019 - 07:33
Overgestapt via Energiewereld.nl

Overstappen ging zonder moeite en de prijs was duidelijk

Beoordeling
8
Online dienstverlening: 9
Overstapproces: 9
Duurzaamheid: 7
Facturering: 9
Prijsstelling: 7
Klachtenafhandeling: n.v.t.
Klantenservice: 9
Ik zou deze leverancier aanraden
Misschien
Frank 4-4-2019 - 10:55
Overgestapt via Energiewereld.nl

Prima verlopen overstap, prijs over de hele periode was van belang, niet een korte bonus met daarachteraan een veel hogere prijs of rare voorwaarden.

  • Overstappen met zonnepanelen geeft wat verwarring in meterstanden, daar is nog wel wat service te verlenen.
Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren.
1
Overstapproces: 1
Klantenservice: 1
Klachtenafhandeling: 1
Facturering: 1
Online dienstverlening: 1
Duurzaamheid: 1
Prijsstelling: 1
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
J. 26-3-2019 - 11:59

Brutale verkopers aan de telefoon, schijnbaar een keer ja te hebben gezegd aan de telefoon en je bent een ongewenst contract van engie rijker!!

  • Geen
  • Ophouden met ongewenst te bellen zelfs al ben je ingeschreven bij het bel me niet register

Reacties

ENGIE Webcare 27-3-2019 - 11:48
Dag meneer, mevrouw, wat vervelend om te lezen dat u deze ervaring met ENGIE heeft gehad. Oprechte excuses hiervoor. Het is zeker niet onze werkwijze om zo klanten te werven. Ik zoek graag voor u uit wat hier is gebeurd. Ook wil ik er uiteraard voor zorgen dat u niet meer door ons wordt gebeld. Wilt u mij hiervoor uw gegevens per e-mail toesturen? Dat kan naar socialmedia.nl@engie.com. Alvast dank voor de moeite. Vriendelijke groeten, Carla, Webcare ENGIE.
Beoordeling
6
Duurzaamheid: 7
Klantenservice: 6
Klachtenafhandeling: 4
Online dienstverlening: 6
Overstapproces: 6
Prijsstelling: 8
Facturering: 7
Ik zou deze leverancier aanraden
Ja
J.Buiteman 9-3-2019 - 21:06
Overgestapt via Energiewereld.nl

ENGIE moet duidelijker zijn in haar correspondentie naar bestaande klanten. ik heb 3 aanbiedingen gehad in dezelfde tijdsperiode.
1. rechtstreeks, 1. via Eigenhuis, 1 via gaslicht. alle tarieven waren verschillend. bij navraag aan ENGIE geen antwoord moet nog steeds komen.

  • Duidelijkheid Eerlijkheid geen spelletjes
Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren.
1
Duurzaamheid: n.v.t.
Klantenservice: 1
Klachtenafhandeling: n.v.t.
Online dienstverlening: n.v.t.
Overstapproces: n.v.t.
Facturering: n.v.t.
Prijsstelling: n.v.t.
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
Wil Lanooij 25-2-2019 - 09:32

Op 11 februari 2019 de factuur ontvangen met bericht dat er een terugbetaling zou volgen binnen de twee weken..
Nu op 25 februari 2019 meer dan 3 weken later nog steeds niets ontvangen. Ik bergrijp dat de aangekondigde tijd van 3 weken nog niet verstreken is maar in deze tijd van computers dat Engie in staat stelt om bedragen op de juiste dag te incasseren Engie niet in staat is om een betaling te doen binnen de 14 dagen. Dit zou volgens mij binnen maximaal twee dagen toch te doen moeten zijn? Waardeloos

  • Binnen de twee dagen een terugbetaling regelen.
Wil Lanooij 20-2-2019 - 16:21

Een terugbetaling van teveel betaalde kosten voor de energie wordt binnen de drie weken afgehandeld.
Als ze geld moeten hebben moet dat onmiddellijk, waarom kan het bedrag dat terugbetaald moet worden niet dezelfe dag teruggestort worden?