Wij vergelijken. Jij bespaart.
Ben Woldring
Vragen? Wij zijn vandaag bereikbaar tot 22.00 uur
Vergelijk energie en bekijk hoeveel u kunt besparen
Energie vergelijken
Vandebron

Vandebron reviews en ervaringen

Bent u benieuwd naar de ervaringen van andere klanten over Vandebron? Lees hier de Vandebron ervaringen en reviews. Is Vandebron uw energieleverancier? Laat bij klantervaringen uw eigen ervaringen over Vandebron achter. Zo helpt u anderen een weloverwogen keuze te maken.

Het voordeligste actiepakket van Vandebron!
Welkomstpremie € 360
€ 2641,19
Totaal per jaar
Actietarief
Vast, 36 maanden Dit pakket heeft een looptijd van meer dan een jaar. Wij adviseren om te kiezen voor een looptijd van (ongeveer) één jaar zodat u elk jaar kunt profiteren van nieuwe actietarieven en/of een welkomstpremie.
Duurzaamheid
Groene stroom NL & CO2-gecompenseerd gas
85% van 413 klanten beveelt aan.
12% misschien 3% niet

Klantervaringen over Vandebron

Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare ervaringen van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Alleen deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De ervaring die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren en telt niet mee voor de leverancierswaardering.
1
Online dienstverlening
2,0
Klantenservice
1,0
Klachtenafhandeling
1,0
H. Honee 19-9-2021 - 07:39

Ik ga ook weg bij Vandebron. Niet bereikbare klantenservice en als je ze na een eindeloze wachttijd spreekt, dan hebben ze nog een cultuuromslagje te gaan!

9
Duurzaamheid
10,0
Facturering
8,0
Prijsstelling
8,0
Overstapproces
10,0
Ik raad Vandebron aan
Rob 15-9-2021 - 20:02
Overgestapt via Energiewereld.nl

Groene energie voor een concurrerende prijs: portemonnee en milieu allebei blij!

  • Groen
  • Goedkoop
  • Inzichtelijke app
  • Nog niet kunnen vinden
Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare ervaringen van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Alleen deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De ervaring die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren en telt niet mee voor de leverancierswaardering.
5
Online dienstverlening
1,0
Duurzaamheid
9,0
Overstapproces
9,0
Klantenservice
1,0
Prijsstelling
4,0
Klachtenafhandeling
1,0
Facturering
9,0
Rene Baselier 15-9-2021 - 06:36

Ben al een aantal jaren klant van van de bron. Nu loopt mijn contract eind dit jaar af . Krijg je een email of je gelijk wil verlengen. Wil toch graag weten wat het bij hun gaat kosten. Na verschillende emails en geprobeert om via de site opnieuw aan te melden liep op niks uit. Totaal geen respons. Ik vertrek bij van de bron. Zo ga je niet met je klanten om.

  • Was de goedkoopste. Van hun kom je niks te weten. Via de consumentenbond kom je er achter dat ze duurder dan een ander zijn
  • Reageer op emails van je klanten.
9
Overstapproces
9,0
Piet Nieborg 14-9-2021 - 19:10
Overgestapt via Energiewereld.nl

Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare ervaringen van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Alleen deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De ervaring die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren en telt niet mee voor de leverancierswaardering.
1
Overstapproces
1,0
Facturering
1,0
Prijsstelling
1,0
Klantenservice
1,0
Klachtenafhandeling
1,0
Floran 14-9-2021 - 15:15

- De klantenservice is onbereikbaar meer dan 30 min in de wacht (daarna geef ik het op)
- Tot mijn verbazing stellen ze mij in verzuim bij het niet lukken van de eerste incasso
- Doordat de incasso 2x niet in 1x is gelukt, terwijl ik het geld wel netjes heb overgemaakt, ontvang ik de welkomskorting niet.
- Toch belooft een medewerker de korting uit te betalen en het zou in orde gemaakt zijn. Ik zou het geld binnen 2 weken mogen verwachten. 4 weken later nog niks binnen.
- Nogmaals bellen, mailen etc.. Geen gehoor. Uiteindelijk de klantenservice binnengekomen (binnen 1 minuut) door de optie 'klant worden' te kiezen (opmerkelijk).
- Ze beloofden het uit te zoeken en mij terug te bellen. Wat denk je? Gebeurde niet!

Kortom, echt een waardeloze partij om zaken mee te doen. Als je eenmaal klant bent, doe je er niet meer toe. Ze sturen je van het kastje naar de muur. En 'corona' zou ook nog eens de oorzaak zijn van dit alles. Ik raad iedereen aan om te kiezen voor een andere groene leverancier. Vandebron is niet goedkoop en daarnaast leveren ze dus ook een waardeloze service. Je bent gewaarschuwd.

  • Er komt geen pluspunt in mij op.
  • Regel ook iets om je klanten te behouden en niet alleen focussen op nieuwe klanten binnenhalen.
  • Pas je voorwaarden en werkwijze aan op het onderdeel betaalverzuim:
  • Verzuim is de situatie waarin een schuldenaar in gebreke blijft om aan zijn verplichtingen uit een overeenkomst te voldoen. Verzuim treedt pas in als de schuldenaar eerst schriftelijk door de schuldeiser is aangemaand en hem een redelijke termijn voor nakoming is gegeven. Blijft de schuldenaar desondanks in gebreke dan pas is er sprake van verzuim.
8
Online dienstverlening
8,0
Prijsstelling
8,0
Overstapproces
8,0
Duurzaamheid
8,0
Facturering
8,0
Ik raad Vandebron aan
Brouwer 14-9-2021 - 14:48
Overgestapt via Energiewereld.nl

Ik ben goed geïnformeerd over het overstap proces en krijg iedere maand een overzicht van mijn verbruik en teruglevering zodat ik kan zien waar ik verder kan besparen.

  • Goede website en informatie. Schone energie uit zonneparken.
  • Teruglevertarief is lager dan het afnametarief. Dit kan beter.
8
Prijsstelling
7,0
Overstapproces
8,0
Duurzaamheid
8,0
Klantenservice
7,0
Facturering
8,0
Online dienstverlening
7,0
Ik raad Vandebron aan
Gea 12-9-2021 - 13:48
Overgestapt via Energiewereld.nl

Het overgangsproces verliep prima. De prijs die we nu per maand betalen is niet veel lager dan bij de anderen, maar de eindbonus bij een contract van 1 jaar maakt het aantrekkelijk.
Had telefonisch contact, waarbij belofte dat we elke maand een overzicht krijgen van verbruik energie, maar ook van teruggave via zonnepanelen. Dat overzicht nog niet ontvangen, terwijl we al bijna 2 maanden over zijn naar Van de Bron. Verder prima telefoongesprek.

  • Geen gedoe verder met de overstap.
  • Het maandelijks overzicht van energieverbruik en -teruglevering.
9
Overstapproces
9,0
Online dienstverlening
9,0
Prijsstelling
9,0
Duurzaamheid
9,0
Facturering
9,0
Ik raad Vandebron aan
CMJ Nijhuis 12-9-2021 - 13:10
Overgestapt via Energiewereld.nl

een goede prijs voor een duurzaam product

  • Duurzaam energie
  • melding geven dat het contract van de vorige leverancier is opgezegd,
  • handig om daar een bevestiging van te krijgen
8
Duurzaamheid
8,0
Klachtenafhandeling
8,0
Facturering
8,0
Online dienstverlening
8,0
Klantenservice
8,0
Prijsstelling
9,0
Overstapproces
9,0
Ik raad Vandebron aan
J Postma 9-9-2021 - 12:21
Overgestapt via Energiewereld.nl

Goede overstap
Duidelijk in overzicht

  • Snel
  • Overzichtelijk
  • Goed gevoel
  • Duidelijk overzicht van verbruik
  • Nvt
Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare ervaringen van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Energiewereld.nl. Alleen deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De ervaring die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren en telt niet mee voor de leverancierswaardering.
10
Facturering
10,0
Online dienstverlening
10,0
Klantenservice
10,0
Prijsstelling
10,0
Duurzaamheid
10,0
Overstapproces
10,0
Ik raad Vandebron aan
W Meskers 9-9-2021 - 11:54

Veel bespaard, fijne klantenservice.

Eerdere jaren

Vergelijk en bespaar tot € 300 op uw energierekening

Vergelijk objectief alle energieleveranciers. Bij ons stapt u gemakkelijk in drie stappen over. Overstappen via Energiewereld.nl is altijd gratis en levert een mooi voordeel op, zeker als u elk jaar opnieuw vergelijkt en overstapt.